villemo26 Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Er 5+1 i dag. I uke 4 hadde jeg noen dager der jeg var kvalm og den ekle jernsmaken kom og gikk. Litt hvit utflod, og en følelse av hardere pupper. Men nå er alt vekk, men magen er større (sikkert oppblåst, men har ikkje spesielt med luft i magen) og den jernsmaken kjeme og går heile tida.... Litt hvit utflod innimellom. Har ikke hatt noen tegn til smerter eller blødninger.
villemo26 Skrevet 10. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. april 2009 har fårsten et par ganger opplev en slags "krampefølelese" litt vondt i ene eggstokken når jeg er på do og "presser" (avføring) . Men d går over med en gang...
Lillevenn33 Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Er veldig vanskelig å si etter det du beskriver. Hvis du er veldig bekymret så kan du få en UL om ca. 5-7 dager, da kan de se om hjertet slår eller ikke. Krysser fingrene for deg!
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Du kan evt ta en ny graviditets test. Er alt bra så får du et sterkt utslagg på graviditets testen. Har du evt mistet så får du nok også desverre et svaker utslag. MEN ikke ta sorgene få forskudd, alt er sikkert ok, men jeg kjenner følelsen din og det er lett og bekymre seg selv om alt er ok. Spesiellt i begynnelsen er det lett og ta alle sorger på forskudd. Men er du veldig begymra kan du også ta en tur på legevakta sånn at de kan måle hcg nivået i blodet ditt. Lykke til alt er nok i orden skal du se;)
Maya&Leah*har født* Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Skal man ikke blø osv når man evt mister? Jeg har en del utflod selv, men det er jo vanlig i en graviditet? Jeg er 8+5 idag, å jeg har ømmepupper og er kvalm... Jeg er og veldig redd for å miste og tenker masse på det. Men trodde man skulle blø når man evt har en spontanabort? Har jeg missforstått helt? (
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Hvis en har en spontanabort (sa) så begynner en og blø ganske raskt. Men hvis en har en missed abortion (sa) så dør fosteret men kroppen støter ikke fra seg fosteret og det kan gå uker fra fosteret døde frem til en begynner og blø. Men har en en sa så vil du også miste de fleste graviditest symptomer. Så er en kvalm og har ømme pupper så er nok alt i sinn skjønneste orden:=) Hadde selv en sa og fosteret døde så tidlig som i uke 5, men begynnte ikke og blø før jeg var 12 uker på veg...Jeg hadde da heller ingen symptomer på at jeg var gravid. Bare en veldig svak strek på graviditets testen....
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Hvis en har en spontanabort (sa) så begynner en og blø ganske raskt. Men hvis en har en missed abortion (ma) så dør fosteret men kroppen støter ikke fra seg fosteret og det kan gå uker fra fosteret døde frem til en begynner og blø. Men har en en sa så vil du også miste de fleste graviditest symptomer. Så er en kvalm og har ømme pupper så er nok alt i sinn skjønneste orden:=) Hadde selv en sa og fosteret døde så tidlig som i uke 5, men begynnte ikke og blø før jeg var 12 uker på veg...Jeg hadde da heller ingen symptomer på at jeg var gravid. Bare en veldig svak strek på graviditets testen....
Maya&Leah*har født* Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 Jeg har super ømme bryster og er kvalm. Så håper alt er i orden hos meg :-) Jeg har tilogmed begynt å få mage... Så håper lille i magen lever i beste velgående! Men har jo mange tanker, er redd for at hjerte til den lille ikke slår å slike ting. Men sånn tenker vel de fleste ... At man er redd for å miste.. Gleder meg til jeg skal på UL og til legen å få bekreftet at alt er bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå