celodi Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 De to største ungene reiste på påsketur i dag,så er bare meg og sambo her (+ lille reven på 3mnd) Så vi skal kose oss med nachos og masse god salat til i kveld.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Vi har spist nachos i dag
Sik Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 jeg lager en eksprementell sak, en slags fylt aubergine vs lasanje! liker egentlig ikke aubergine, men med masse forarbeid og de har ligget lenge i dørslag med salt, så den bør ikke være soggy og vannete lenger! så jeg har gravd ut fyllet fra to aubergine halvdeler, laget en god tomatsaus med bla friske tomater, rødvin og balsamico, som er stekt med grønnsaker og juksekjøttdeig (siden kjøtt er æsjbæsj) og hvitsaus med masse blåmuggost.. snaaart ferdig!
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Vi skal kose oss med bacalao:)
Blind Gudinne Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Har bestilt pizza..... Sambo tok med seg guttungen på hyttetur fra i dag til i morgen, og vesla har akkurat lagt seg. Altså- pizza til mor med MASSE rømmedressing på! Yummi =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå