FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Kan ei lita ei på nesten 2 spise marsipan? Ingen allergier i familien.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Ser ikke noen grunn til hvorfor ikke
Gjest Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Ja, om du har lyst å gi det til henne så. Skjønte ikke helt hvorfor det ikke skulle være greit.
mayaya Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Det går fint, men vær gjerne forsiktig første gangen. Min niese er ekstremt allergisk, enda ingen andre i familien er det. DERSOM ungen er allergisk mot det, merker du det straks, for å si det sånn...
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Er det kjøpe marsipan så burde det gå heilt greit. Søskenbarnet mitt er kjempe allergisk mot nøtter men marsipan er laga av mandlar så den kan han eta. Kjøpe marsipan er jo bare melis og mandleessens. Eg kan eta den men må holde meg unna enkelte nøtter, ikkje direkte allergisk mot det men kryss allergi på bjørk....... Marsipan går bra, ikkje mamma sin heimelaga da for den er det hasselnøttar i....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå