Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 var så sikker på at fødselen var i gang (rier).... men så var det bare knip i hele formiddag og nå løs mage Har født før og det føltes som rier...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 åå.. det visste jeg ikke... Ja da får vi vente å se da Hilsen håpefulle HI
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Mine fødsler har startet med at jeg har fått løs mage, tror det er noe med at tarmen skal tømme seg før man presser ut ungen. (Noe som jo er en fordel...)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Slik startet min fødsel. Var sikker på at nå får jeg omgangsyken, men dengang ei :=)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Reiste på Haukeland i går kveld pga kraftig blødning + murring/rier. Ble sjekket og alt var fint. Hadde 3-4 cm åpning, men livmorhalsen var ennå litt langt bak... Ble sendt hjem. Har sovet sånn noenlunde i hele natt siden riene ikke er så alt for vonde.. har 3-4 rier i timen.. Så får vi se da, men det virker som ting tar litt tid denne gang Krysser fingrene for at hun kommer i løpet av påska!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 Var forresten HI som skrev innlegget over
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #10 Skrevet 11. april 2009 Da er det i hverfall igang :-) Lykke til, kommer til å få noe fint i påskeegget i år du da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå