Gå til innhold

Er det allergi, eller er jeg bare suppe forkjøla tro???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte med sår hals for noen dager siden. Det ene øyet klødde noe inni granskauen og... Forrige natten ble jeg pottetett, og igår begynte det å verke under øyne, kinnben og bihuler generelt. I tillegg så renner øynene mine noe helt forferdelig! Nesesprayen holder ikke den rennende nesen ordentlig unna en gang:o(

Jeg har ikke fått påvist allergi, men de siste 4-5 årene har jeg merket at det har vært perioder med litt allergiske reaksjoener. Har tatt zyrtec da, og det har holdt det i sjakk... Nå kan jeg ikke ta allergimedisiner for å sjekke ut om det er det som feiler meg, for jeg er gravid...

I tillefellet så må jeg jo ha blitt veldig allergisk plutselig? Hmmmm.... håper det bare er en forkjølelse! Hva tror dere?

Jeg bor forresten i vestfold... er pollenet kommet hit allerede tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sånne forkjølelser hvert jæ.... år- inkludert nå! Gudene vet hvor mange ganger jeg har testa meg for diverse allergier! Hittil er ingenting blitt påvist, så da er det vel bare en herlig vårforkjølelse ( snufs, snyte snyte)

Skrevet

Ok... får håpe det er en forkjølelse da. Hvis ikke så må jeg komme meg til legen å få tak i noen allergimedisiner jeg kan bruke som gravid og ammende...

Er bare så innmari kjedelig at hele påsken skal bli ødelagt pga dette her :o(

Skrevet

I know!!!

Men du kan vel uansett ta deg en tur til legen etter påske og be om en allergi-test. Er greit å få sjekka ut da.

God bedring =)

Skrevet

Ja, da får jeg nok komme meg til legen ja...

Sitter hjemme og depper jeg nå... hihi... mannen har tatt med seg lillegutt på tur, slik at jeg skulle få slappe av, men det er så utrolig kjedelig å ikke orke være ute eller få vært med på noen ting! Hadde planlagt gode middager og kos i påsken, men det blir ikke noe av i dag iallefall. Smaker jo INGENTING! Så da kunne gutta gå ut å spise i stedet... jaja, nå kommer de nok snart hjem igjen... Det blir koselig!

Nå får vi bare håpe formen blir raskt bedre, for det hadde vært fint å kunne puste igjennom nesa under fødselen;o)

Du får ha masse god bedring du og!!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...