Gå til innhold

blo etter sex???:(

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på dag 17 i sykl.og ff har funnet ut at el har vært på dag 8 (også i følge el test rundt 7-8dag) ALDRI skjedd at el har vært såå tidlig!!

men poenget mitt her var no det at de to siste gangene har jeg blødd øør lite grann etter sex??så etterfulgt av noe rosa/brunlig utflod (sorry)som gir seg etter en liten stund.....

har ikke vondt en plass heller....er redd det skal være noe farlig jeg....lesre jo om så mye rart om det om man googler.....litt hypokonder også da hihi;)

noen som kan gi meg noe råd eller tips om hva dette er?eller opplevd detsamme evt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har opplevd å blø litt etter samleie og vet hva grunnen var??

Skrevet

vet du det kan ha utrolig mange årsaker....

går du på alleregi medisiner for pollen kan dette gi skjøre slimhuinner å derfor lettere blødninger ved sex..

viss el har ankommet å egget er befruktet blir slimhinnene ofte mer blodrik å små blodkar kan sprekke ved samleie:)

det kan være at du har en liten kjedekatar å derfor iriirterte slimhinner..

det kan også være resultatet av hyppig sex:)

håper dette var et ok svar:)

Skrevet

hei, det kan være så enkelt som et lite rift nedentil. hvis du ikke blir "våt" nok så kan slike forekomme og spesielt om man prøver flere dager på rad og ikke føler spesielt for å ha sex... kjenner en som fikk rifter og så vidt jeg har skjønt så er det ikke farlig. så lenge det ikke er som mens blod så tror ikke jeg du skal bekymre deg :) eller så kan det jo være festeblødning, sender deg iallefall masse babystøv og sats på en fruktbar påske :)

Skrevet

takk for svar dere:)

vet at det ikke kommer av tørrhet ihvertfall;)

har ikke kløe eller noe som helst så jeg stiler meg undrende til katarr??ikke at jeg vet hvordan det føles..ikke spesielt hyppig sex disse dagene var vel tre dager mellom...men samtidig så er det no aaalt fr tidlig med noe skjøre slimhinner og blo etter sex såå tidlig om det skulle skulle skyldes graviditet vel??

hmmm...bare å vnete å se men dette har aldri skjedd før det er det eneste jeg vet sikkert:) men tusen takk for svar!!:)))))))))))

Skrevet

når jeg resonerer meg litt fram så er det jo en mulughet med denne katarren..hvordan føles det??noe utflod?lukt?kløe?svie?

Skrevet

man trenger ikke oppleve noen symptomer ved kjedekatar men mulige symptromer er..

litt tykkere utflod

forandringer på utflodens lukt

små blødninger ved sex

Skrevet

hmm kan jo høres litt ut som det...bortsett fra tykk utflod...mer som melk på en måte?men litt lukt er det faktisk...hva kan jeg gjøre med det da?er det noe som går over av seg selv eller må jeg til lege?

Skrevet

du kanm snakke med fastlegen eller gyn å få en test for d å viss du har det får du en stikk piller til kjeden:)

Skrevet

ett lite sp mål til hihi:)

hvis det er katarr vil dette bare forstette til jeg får en pille oppi der eller kan det komme å gå liksom??det kommer å går på en måte,,hvitt noen ganger og lys brunt eller mer gult da noen ganger...hva kan det komme av egentlig?katarr altså?:) tusen takk for god info grysom;)))

Skrevet

slik jeg har forstått det er det som å ha en katar i halsen...

den kan komme å gå men blir bedre om du får medisin... jeg vet mange leger bruker flagyl i stikkpille form for kjedekatar...

hehehe ja katar kan komme av stress,

hyppig sex..

stor friksjon ved sex..

feil bakterie kultur..

værsegod skulle bare mangle :)

Skrevet

SKJØNNER IKKE NOE JEG!!!:((

idag har jeg blødd som vanlig mens...10dpo med murring i magen....men tappen er høy og lukket men tempen har dalt langt ned!! mensen idag på sykl dag 18???blir sprø!!

Skrevet

hei ;)

jeg gikk en hel måned å småblødde litt etter sex innimellom :) å det viste seg bare til slutt at jeg var gravid;)

Skrevet

hmmm det hørtes ut som noe jeg kunne tenkt meg;) men har testet negativt idag da:( er jo litt rart...har blødd etter sex en liten uke nå og idag plutselig gjevnt over hele dagen..veldig sterk rød farge..nesten selvlysende!:)) hmmm..mensen 10dpo er ihvertfall ikke normalt for omtrent noen!

når testet du positivt da?:)hadde du noe andre sympt?er trøtt og slapp og lite energi generelt men ikke noe klassiske sympt liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...