Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Er det sånn at man kan dele opp MMR vaksinen og få den i flere deler? Og at dette er mer trygt?
shari_z Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Jeg undersøkte dette for 7 år siden med min eldste, og det jeg fant ut var at jeg kunne det, men måtte gjennom fastlegen. Der måtte jeg bestille en helt brett med hver vaksine (trenger ikke så mye) og betale alt. Det ble for mye penger og bry for meg, så jeg bare droppet hele greie. Mitt barn fikk aldri MMR, da hun skulle få den akkurat da alt det der med autisme i UK og MMR kom ut, og vi var ganske redde. Hun fikk alle de andre vaksinene, bare den som hun ikke fikk. Vet ikke hva vi skal gjøre med lillesøster når den tiden kommer, men vi har tid å tenke på det.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Før gikk det ann å få denne vaksinen oppdelt, men det går ikke lenger, da det har gått ut av produksjon. Jeg har selv hatt meslinger, men ikke røde hunder, og er ikke vaksinert, så jeg forhørte meg med fastlegen min som sa at jeg, hvis jeg vil vaksinere meg mot røde hunder, må ta hele MMR. Det er kjipt, men sånn er det desverre. Jeg har ikke lyst til å vaksinere mitt barn mot kusma og røde hunder i håp om at hun kan ha disse sykdommene naturlig før hun blir 15-16. Hvis ikke vil jeg da vaksinere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå