nr.3påvei er sååå fødeklar:) Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Hvorfor kan jeg ikke kjenne liv? Er 17+2 og tror ikke jeg kan kjenne noe enda. Kjennte det tidlig med de andre to. Husker ikke når, men var tidligere da. Kaaanskje jeg kan kjenne noe som ligner på en ål som åler seg rundt, men ingen dult. Skal på ultralyd neste fredag, og husker godt at jeg hadde kjennt skikkelige spark utenpå magen før ultralyd sist. Kan det vere morkaken som ligger frempå? Er barnet svakere? Livmoren ligger nå rundt navlehøyde. Har av og til vondt i navlen, som om livmoren presser liksom... Hva kjenner dere? Liv nå eller er det stille der inne? (dere som er tredjegangs)
anomania Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Jeg er 17+5, er også tredjegangs og kjenner mye mindre nå enn det jeg gjorde med de andre. Spesielt andremann kjente jeg tidlig. Har kjent litt liv, men ingen tydelige spark. Skal på ultralyd på tirsdag og er veldig spent på å finne ut hvodan det står til. Har en tendens til å bekymre meg, så det skal bli godt å få se den lille. Håper alt står bra til! Lykke til deg også!
*lykkelig mamma* Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Jeg kjenner også veldig lite liv. Har hatt tendensen til å bli bekymret i det siste. Men skal på ultralyd neste uke. Er 18+0
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Jeg er førstegangs og har livmoren foran. Var på ul da jeg var 17+1, hadde ikke kjent noe til da, men var fullt liv i magen! Nå er jeg 18+4 og har den siste uka begynt å kjenne noe veldig vage små dult kanskje en gang om dagen. Småbekymra sånn innimellom, men vet jeg ant må vente til uke 20+ for å kjenne noe skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå