Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Ser på tvillingforumet jeg er på at alle snakker om uke 24... :-)
Frukten og To små Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 er vel da alle på føden gjør sitt ypperste for å redde de små, ved eventuelt fødsel! etter uke 24 så dette er stort for de spesielt som har større sjangse for å føde tidligere enn oss med 1 barn i magen.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 uke 24 er vel den uka i svangerskapet hvor legene gjør alt de kan for å redde babyene om de skulle være så uheldige å bli født da.
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Åkei, så det er ikke noe "mer" holdt jeg på å si. Trodde det var noe helt grusomt at mange dør i uke 24 eller noe jeg.. Huff.. Satser på fødsel uke 34+3 altså.
Frukten og To små Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 nei, er nok ikke noe "mer" nei! men det er nok veldig betryggende å ha kommet dit! ser du har tre, så heldig du er er jo kjent at de med flere barn i magen, føder tidligere enn de med ett barn. krysser fingrene for deg! når er terminen din forresten?
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 termin er 21 oktober.. ksdato er slutten/starten av august/sept :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå