Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Hvis jeg kjøper en bil i januar/februar og nekter å betale årsavgiften fordi jeg ikke sto som eier 1. jan, men forventer at tidligere eier skal betale den, kan jeg da på noen måte få klistremerkene til bilen? Kan JEG få de merkene eller er det de som betaler som får merkene? Hvis de ikke vil gi meg dem, kan jeg få tak i nye eller må jeg betale ny årsavgift da?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Hei Du må nok pent betale årsavgiften hvis du vil ha skilter på bilen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå