Gå til innhold

Inneholder slimproppen alltid blod?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :-)

Nei, det trenger den ikke!

Da jeg fikk jenta mi, gikk slimproppen 2 dager før , og det var ikke noe blod med den gangen iallefall!

Dei andre gangene har den kommet litt om gangen, ikke hele klumpen i en gang, og det har ikke kommet noe blod da heller!

Lykke til! :-)

Skrevet

Takk for svar!

Et dumt spm til... :) Er det mye slim som kommer, og ser det ut som litt tykkere El slim? Eller? Mye rart man skal lure på som førstegangsfødende....

Skrevet

Hei igjen! :-)¨

Nei, slettes ikke noe dumt spørsmål.

Hos meg har slimproppen vært mer en blank fast klump, lignende som gelekonsistens!

Husker første gangen så kom nesten hele klumpen da jeg hadde dusjet og drev å tørket meg, vart litt forundret over hva det var, men forsto raskt at det var slimproppen! :-)

Fødselen startet 2 dager etterpå! :-)

Lykke til! :-)

Skrevet

Hehe, slenger meg på som uvitende førstegangsfødende ;) Jeg trodde min propp gikk her for noen dager siden. Hadde lest og hørt av jordmoren min og en jordmor på KK når jeg var på kurs, at det så ut som utflod bare fastere og noe mer i mengden, har igrunn ikke hørt at det skulle være så mye blod i den, men det kan forekomme.

Det er en del som ikke får med seg at proppen går fordi den kan komme i deler, andre ser hele klumpen som kommer.

Proppen kan gå flere uker før noe skjer, eller den kan gå like før.. alle er så forskjellig :)

Skrevet

Det var litt geleaktig, men ikke blankt. Kanskje bare litt annerledes utflod da... Har også hørt at noen føder kjapt etter at slimproppen går, mens hos andre går den uker før fødselen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...