lillemeg:) Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Er 34 uker og fikk ny sykkel i dag(jippi), men er det greit å sykle nå? Tar det selvsagt veldig pent, men vil jo ikke gjøre det om det frarådes heller...
Tilde*** Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 hvis ikke du får vondt i bekken eller rygg av det så slå deg løs:P
lykkeligV Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 mamma sykla til siste sjekk da dun gikk med meg =) (ca 1 uke før hun fødte)
bebis*i*magen Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Jeg er 40+5 idag. Var ute og syklet sist da jeg var 39 uker på vei. Hentet sønnen min på barnehagen, han synes det er så gøy å sitte bak mamma.... var tungt i begynnelsen (kondisen er ikke den beste om dagen:-P) men gikk bedre etterhvert når jeg først var igang... nå slite jeg m bekken, så holder meg unna.... men are å sykle så lenge du er i form:-D
Gjest Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Kan sykle frem til fødselen ja;) For mange er det faktisk mer skånsomt for bekkenet å sykle i forholdt til å gå/jogge;) Sykla til jordmorsjekk nå sist jeg, ikke noe er bedre enn å finne måter å holde seg i form på sa ho;) Grattis med NY sykkel da!!
lillemeg:) Skrevet 10. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2009 Tusen takk for mange svar, det er jo så mange forhåndsregler man må ta, klarer ikke henge helt med på alt:) Påskelilja:Jo takk takk, fikk den bursdagsgave av mannen,hehe....
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 10. april 2009 #8 Skrevet 10. april 2009 Grattis med ny sykkel - god tur:) Husk hjelm nå da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå