Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjente dere bevegelser i magen første gang??

Og når begynte det å sparke skikkelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt uke 13, var en dag i uke 15 det var spark, og så var det spordariske bevegelser igjen fram til rundt uke 19-20, først da ble det skikkelige spark og daglig liv som også kunne kjennes utenpå magen. Mye senere enn de andre barna, selv nr 2 når jeg hadde morkaken foran mot magen, noe jeg ikke har nå.

Skrevet

jeg kjente også bevegelser fra uke 13. omtrent daglige skikkelige spark fra uke 18, og utenpå magen fra uke 20-21. Har 101 dager igjen nå og kjenner spark fra morgen til kveld:-)

Skrevet

Ååååhh.... nå ble jeg lettet! Har hatt noen søvnløse netter siden jeg har kjent så lite liv, er i uke 18. Kjente det mye før med de andre 3. Hvofor det? Noen som vet?

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor, men i mitt tilfelle så lurer jeg på om det er fordi vesla er jente og de andre var gutter? Sikkert ikke derfor, men er jo pussig likevel at selv om også guttene hadde veldig ulikt aktivitetsnivå, så sparket alle både mer og kraftigere enn hun her gjør. Kan jo også bare være at noen babyer er mye mer bedaglige enn andre og at de har mye større plass siden det er nr 4 og livmoren har vært strukket så mange ganger før?

Skrevet

Tror ikke det med kjønn har noe å si... jeg har 2 gutter og en jente fra før. Men, at det er bedre plass... det e de nok! :o) Er helt sykt engstelig, kan ikke huske at jeg var sånn med de andre... Men, får vel bare roe meg ned og håpe på at alt er bra. Det er synd jeg ikke har doppler hjemme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...