Gjest Tale30 Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Mange spørsmål fra meg her i dag Når dere er ute med babyene deres i påskesola (når den titter frem) i bæresele, har dere på solbriller og solkrem? Jeg har ikke noe i hus enda, og jeg ser mørkt på at den bestemte lille jenta mi skal gå med på å ha på seg solbriller, men men.. Er det helt nødvendig med solkrem for en liten tur ut nede i byen?
Gjest Tale30 Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Da får det bli vogn i dag til butikken åpner i morgen
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 har ikke det problemet for her har sola tatt påskeferie og kommer ikke tilbake før til tirdag
Gjest Tale30 Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Hehe, jeg ser ut av vinduet nå og det er ikke overhengende fare for sol her heller. Men jeg har også hørt at man skal ha på solkrem selv om det er overskyet på denne tiden av året. Skal ta meg en tur på apoteket i morgen og sanke lit råd. Jeg høres vel helt kort ut som må spørre om dette men jeg har liksom aldri tenkt over slikt før. Jeg har ikke vært flink til å beskytte meg mot solen selv, men babyhuden er jo veldig sart, så det sier seg selv at man må beskytte. Det jeg lurte mest på var vel egentlig om en kjempekort tur på 10 min-15 min var nok til at man måtte ha krem, i og med at jeg i dag ikke har det tilgjengelig. Men jeg tar ingen sjanser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå