kikkit Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 ja her sitter jeg da.. 5 dager over termin. veldig lei! men en ting bekymrer meg litt. jeg leser mye her inne om folk som har kynnere, mensmurring og maserier. jeg har ikke kjent noen ting! ikke en bitte liten mensmurring en gang. er det sånn at man ikke trenger å kjenne noe? og at fødselen bare kan starte sånn helt plutselig uten noe forvarsel som man merker først? jeg var på kontroll i går på sykehuset. å bebyn har det veldig bra og er mye aktiv hele tiden. så jeg går her å tror at jeg ikke kommer til å føde føre dem setter meg igang om en uke. jeg spørte jordmor i går om detta. men hu ga meg ikke no ordentlig svar. dessuten sa hu at hvis vannet går kan det gå hele tre dager til føre noe begynner å skje. det syns jeg hørtes litt drøyt ut men. hva vet vel jeg..
Tilde*** Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 jeg hadde ikke en eneste kynner eller lignende med førstemann. fødsel begynte bare plutselig tre dager etter termin men vannavgang og etterhvert rier. så det er fullt mulig! denne ganga har jeg masse kynnere. du får bare tenke at du er veldig heldig og at fødselen snart er gang:) lykke til!!
kikkit Skrevet 10. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2009 takk for svar:) da er det ikke bare meg som har det sånn eller har hatt det sånn.. prøver å holdet motet oppe men:) er veldig sliten å lei nå. gleder meg til å få lille gutt i armene:)
Tilde*** Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 neida:) jeg tenkte at nå må jeg vente til jeg blir satt i gang. men så en natt våknet jeg gikk, gikk på do og sluttet aldri og "tisse"!! hehe.. det kan jo skje noe når som helst nå! nærmere nå enn noen gang:)
Frukten og To små Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 hei du! jeg hadde det akkurat som deg i mitt første svangerskap merket ikke noe, kynnere var det veldig lite av og de var ikke vonde. osv osv. jeg gikk 11 dager før fødselen satte i gang av seg selv, dag 13 fødte jeg. hadde riktignok en lang fødsel, men alt skjedde gradvis og uten forvarsel. bare ta det med ro, sov godt om nettene og slapp av om dagen. for plutselig skjer det noe.. lykke til!
SokkeLaila Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Jeg hadde ikke merkbare kynnere, nedpress eller lignende i det hele tatt før første fødsel -så overraskelsen var stor da vannet plutselig gikk! Hadde ikke den fjerneste idé om at jeg kunne være så nær fødsel i og med at kroppen var smertefri og fin! Fødte 10 dager før UL-termin. Lykke til!
♥Cherrypie♥ Skrevet 10. april 2009 #7 Skrevet 10. april 2009 ante ingen fred å fare jeg hadde ikke kjent noe annet enn en liiten mens murring i ryggen dagen før..plutselig på natta da jeg skulle sove kom riene snikende!17dgr før termin.. denne gangen har jeg slitt med maserier,murringer og mens smerter siden uke 30!!å jeg sitter her enda,har termin om 2 uker. Så faktisk trenger det ikke ha noe å si, jeg fødte jo før sist å da kjente jeg ikkeno..ser ut som jeg går lengre mot termin denne gangen selvom jeg har kjent mye rart i mage/rygg de siste ukene.. Lykke til!) babyen er jo snart i armene dine uansett:) plutselig skjer det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå