Nummer1 Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Når er babyane dykkar mest aktive i magen? Eg har ei skikkeleg sprellefrøken inni der - og ho er spesielt aktiv når eg vaknar om morgonen. Då får eg ikkje fred! Ho dultar på høgre sida, turnar rundt, og dultar på venstresida. Fram og tilbake, fram og tilbake. Veldig rart! I tillegg er ho veldig aktiv når eg et (pluss rett etterpå) og etter ridetur med hesten. Ho er heilt stille medan eg sit på hesteryggen, men etterpå blir det alltid skikkeleg liv :-) Andre som har aktive småtroll? Eg er 23 veker.
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 hei. jeg er litt etter deg. uke 18. men her er det også ganske så aktivt på morgenen og når jeg gjør husarbeid som å plukke opp leker og vaske gulv, da blir det fult liv der inne. sikkert fordi jeg da bøyer meg opp og ned hele tiden. og har også merket at det blir noen spark og dult like etter måltider veldig aktivt her iallfall, og godt er det =)
Gjest Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Vesla er periodevis aktiv, kan ha en dag der det er fullt baluba og så være kjemperolig i 3-4 dager. De siste 2-3 dagene og i dag har jeg bare kjent bitte litt bevegelse nederst i magen og noen få skikkelig spark, men noen dager før det var det kraftige spark også over navlene, så er variabelt ja :-) Hun her er mest aktiv etter/under måltider og ved leggetid for meg, om morningen sover hun stort sett virker det som. Jeg er i uke 24 nå. Så langt er nok vesla den roligste av ungene i magen, de andre, speiselt førstemann, var mye mer aktiv. Kan jo også være at det er forskjell siden dette er nr 4 og jente? Har hørt flere som har begge deler si at jenten(e) ofte har vært roligere i magen enn gutten(e).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå