Gå til innhold

øm og hoven i underlivet...andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette? og kan det være begynnelsen på noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vert det mye under svangerskapet.. og for min del er det vann i kroppen ;) ømt, og håvent...

så d er nok mulig det bare er det ;)

Skrevet

har desverre hatt det sånn siden begynnelsen av uke 30... uke 39 nå.. legen min sa at det desverre er der jeg har fått vannansamling og at noen bare er uheldige og får det... har til tider medført at jeg har slit med å gå, så det beste tipse jeg kan gi deg er å gå med korte skritt og ha alltid bene høyt når du har muligheten til det!:)

Skrevet

Hmm...hørtes litt rart ut for min del.

For jeg har ikke vann i kroppen, så litt rart at jeg bare skulle få det der da.

Skrevet

har heller ikke noe vann i kroppen, men er også veldig øm og hoven.

Små skritt, og pute mellom bena når man ligg på sida hjelper meg.

Det er for min del pga at hodet er så langt nede i bekkenet,og det har det vært i en del uker. Er først nå det har festet seg.

Skrevet

Jeg har heller ikkeoe vann i kroppen i det hele tatt kun nedentil. Legen min har også sagt noe av det samme som Marielle23 sier venfor her - at hodet ligger godt og langt ned i bekkenet og dermed også presser på!:)

Skrevet

Ja, er nok d samme med meg. For hodet ligger utrolig langt nede, men håper det kommer ut snart nå:)

Skrevet

Er som dere andre øm og hoven der, men min knært har ikke festet seg i bekkenet, men "flyter fritt" :)

Så det er nok forskjellig fra person til person...

Skrevet

I følge jordmora mi er det noen som blir det, det kan blant annet komme av åreknuter, og er ikke farlig. Det er mye press og da kan det fort bli mer hovent. Har vært endel plaget med det selv, og det går over fort etter fødselen. Trenger ikke å bety at det er begynnelsen på noe, jeg har hatt det siden midten av svangerskapet og er nå mot slutten. Synes faktisk det er mindre plagsomt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...