Gå til innhold

Svak positiv???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Er 1 DPO.

I går kveld hadde jeg forferdelig med mensmurringer, litt kraftigere enn det jeg pleier.

I tillegg er jeg kvalm, spesielt etter jeg har psist mat. Var å spilte fortball i går, og fikk forferdelig vondt i brystene. Pleier som regel ikke å ha det, annet enn rundt eggløsning.

I dag testet jeg med en grav. test fra billigtester (stav) og fikk opp en veeeldig svak rosa strek, innen tidsfristen. Har tidligere i de andre månedene hatt blenda hvite tester. Kunne nesten ikke tro det jeg så, så jeg testa meg med to til. Den ene var enda svakere enn den første, og den siste som var en test fra RFSU ga ikke noe utslag.

I tillegg testet jeg meg med eggløsningstest fra billigtester, den ga også utslag. Har ikke sovet i natt fordi jeg har vært så uvell i magen, mye luft og rommel=)

Tror dere jeg er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde ikke tester skulle gi utslag hvis du ikke var gravid. Tror du er 99 % gravid siden du fikk positiv utslag.

Skrevet

Første gang æ va gravid va d en så svak strek at æ næstn ikkje så den. Når æ for t lægen måtte æ ta en blodprøve før d va ingen utslag på urin.. Å nu har æ ei nydeli pia på snart 2 år!:) Så æ trur en svak strek e ennu en positiv strek..:)

Skrevet

Kjenner ikke igjen disse "symptomene" du beskriver, bortsett fra ømme bryster (som på meg kom noe senere.

Luft i magen kan man jo ha fra tid til annen, uten at det har så mye med graviditeten å gjøre. Det er fort gjort å tolke alt mulig inn under graviditet, liksom. I andre sammenhenger kjenner man kansje ikke like godt etter.

Men svak strek er en positiv test uansett. Gratulerer.

Skrevet

Tror nok du er gravid ja! :0)

Grunnen til at den er svak er nok pga at det er tidlig enda og at det derfor ikke er så mye hormoner enda, men som legen min sa når den var svak: "den er svak, men du er nok gravid, for det er ikke noe som heter å være LITT gravid!"

Du har også akkurat samme symptomer som jeg hadde!

Gratulerer og kos deg masse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...