Gjest Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Jeg gikk til sengs i 1-tiden igår og som vanlig lå jeg og kjente lett med en hånd på magen. Nei, ikke noen dult ikveld heller... så jeg la meg godt til rette for å sove. "Dult", kom det innenfra!!! Åh, så spennende! Jeg la hånden på magen igjen og plutselig dultet det forsiktig igjen på samme sted. Denne gangen var det vertfall ikke innbilning. "Go' natt Mamma, 'dult'..." enda et dult så ble det stille... For en fantastisk følelse
nesten30 Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 ingenting er så herlig som å få et lite livstegn der innefra:) Og tenk.... det blir bare fler og flere dult etterhvert:) I dag hadde jeg en rekke god morgen-dult:) nesten så jeg ikke ville stå opp;)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Hvor mange uker er du? Jeg kjenner av og til små dult, tror jeg i alle fall Har kjent det bare i et par dager, og det er veldig veldig sjelden. Er 18+4 i dag.
Gjest Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 16+6 idag:) Jeg kjente et svakt dult i forige uke men det var kun med det ene så jeg er ikke sikker på om det var innbillning eller ikke, men 3 dult på rad syntes jeg var litt stas Tror nok jeg ikke komme til å kjenne det hver eneste dag men det er jo en start Gleder meg enormt til å kjenne når det begynner å romstrere ordentelig der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå