♥Bubble♥ Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Det har nok gått galt med meg, som med mange andre her inne. Håper dere andre får en fantastisk svangerskap det fortjener dere. Masse lykke til alle sammen. PS. Til deg EnJente_m_EnJente + en i magen. Neste gang du får lyst til å skrive noe sånn som dette "jeg føler at man kanskje skal være litt forsiktig med ting man sier...karma har mange måter å jobbe på !" Ikke gjør det! Jeg sitter igjen med en jævlig dårlig følelse nå og føler det er min feil for jeg ytret min mening.
Lillevenn33 Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Det var ufattelig trist Bubble. Stor klem til deg. Har vært der selv, det er forferdelig å miste. Men vær så snill, ikke legg skyld på verken deg selv eller Jente m en Jente. Håper bare du har fått litt mer forståelse for dem som har lagt ut beskjed om 1. trimster, akkurat slik som du har gjort nå. Dette har ingenting med karma å gjøre, bare uflaks. Det er veldig vanlig med SA/MA, desverre. Det er naturens måte å ordne opp på. Håper du kan være snill med deg selv, til tross for at du ikke var like forståelsesfull overfor andre som har kommet med en slik beskjed på 1. trimesterforumet. Nå står på den andre siden, men du fortjener ikke at dette skjer med deg. Lykke til og håper du snart er tilbake.
♥Bubble♥ Skrevet 10. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2009 ulla. Er det noe galt i å ikke ville ha detaljene? Jeg har ikke noe i lese om de som har mistet, det er kjempe trist, det vet jeg både fra nå og fra før av. Les alle innleggene mine før du dømmer meg!!!! Å jeg kommer nok ikke tilbake selv om jeg blir gravid igjen, nettopp pga sånne som deg!!!
Trultetryne Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 er det nødvendig å krangle her inne??? er dere ikke voksne mennesker, jeg begynner nesten å lure litt... jeg tror jeg skal holde meg borte fra denne siden en stund sjøl. Blir bare provosert av lite voksne innlegg her.
Lillevenn33 Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Hvis du synes jeg er lite voksen, så får man lese de tidligere innlegg til Bubble ang. spontanabort. Jeg ønsker likevel Bubble alt godt og håper hun snart blir gravid igjen, uansett om hun ikke ønsker å komme tilbake hit.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Ula - du har ingenting å beklage deg for, innlegget ditt var fint og overhodet ikke kranglete, ufint eller noe som helst ! Til deg bubble, husk at mine ord ikke kan påvirke naturen på noen som helst måte, jeg sa det jeg sa nettopp fordi man aldri vet om man mister eller ei, det fikk du jo se nå. I tillegg så skriver du jo her inne og forteller om det, noe jeg synes er HELT RIKTIG ! Så klart vi støtter deg, og så klart du skal skrive om det her inne. Noen ganger så er det slik at man kaster stein i glasshus, sier ikke at du har gjort det, men vi er jo bare mennesker til syvende og sist. Og vi gjør alle feil. Gudene skal vite at jeg har lært av mine feil tidligere. Erfaringer er det som gjør oss til mer vitende mennesker. Jeg håper virkelig det går bra med deg og at du har en mann/partner som er der for deg i denne tunge tiden. Om du trenger å prate med noen om detaljene kan du alltid skrive til meg enten her inne eller en pm. Husk at jeg ikke dømmer deg eller noe, jeg var bare på "siden" til de uheldige som mister og faktisk trenger noen her inne. For det er virkelig ensomt å miste har jeg forstått, og da skal vi andre jenter SÅ KLART støtte I allefall er jeg en av de ! Så husk at du har meg om du må prate, til tross for den "styrete" tråden vi møttes i, okei ? God klem til deg !
lille frø, mor til to Skrevet 10. april 2009 #7 Skrevet 10. april 2009 Hei Bubble Det var veldig trist å høre. Ønsker deg lykke til neste gang! Vet du kommer snart tilbake. Ikke hå dårlig samvittighet selv om du har meninger. Det har vi alle. Men til syvende og sist er vi her for å støtte hverandre. Trøsteklem fra meg. (Vet hvordan det føles)
♥Bubble♥ Skrevet 10. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. april 2009 Jeg vil bare si en gang for alle, jeg synes godt man kan skrive her inne at man har mistet, jeg synes bare at blod og annet gørr ikke hører til her. Jeg hadde gjerne vært med å trøstet om jeg kunne få slippe detaljene om hvordan det startetog utartet seg. Så jeg ser ikke hva jeg har gjort galt. Jeg skrev noe som kanskje var litt stykt og støtene men det var fordi at jeg var provoset av noe jeg synes var litt ufint... hormoner gjør mye rart, jeg beklager det...
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 10. april 2009 #9 Skrevet 10. april 2009 Forferdelig synd at du har mistet,men ikke skyv noe av det over på jente_med_jente.... Det hun sa om karma ble veldig misforstått...Hun vil bare godt mot folk og sa det fra hjertet...Hun mente jo at man bør gi støtte til folk som trenger det, så får man gjerne i følge karma- støtte tilbake hvis man trenger det. Hennes karma-kommentar hadde ingenting med selve det å miste å gjøre... For hun er varm,og dermed ville aldri sagt noe slikt... Når det er sagt, det var ikke din egen feil for all del! Du må ikke gå i fellen og tenke slik! SA er en grusom tilfeldighet som oftest, og ingen, med mindre de har lempet 30kilos kasser mens de hoppet fra fallskjerm,full,- har skyld i det selv. Ikke gjør det mot deg selv....Du må ta deg tid til å sørge nå, og kom inn igjen fort til oss her inne. Håper du har folk å støtte deg til rundt deg,og at du klarer å se framover. Ikke gi deg! *Klappe på* Og det er IKKE din feil, på ingen som helst karma-måte heller. Det er det viktigeste å huske for deg nå.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 10. april 2009 #10 Skrevet 10. april 2009 Viktigste* Og Bubble, du trenger ikke forsvare deg...Den tråden ang hva som skulle bli skrevet her inne ble jo aldri kranglete...Det var bare mange som luftet meninger. Du har nok å tenke på om du ikke skal måtte forsvare deg i tillegg,- og ingen på denne tråden angriper deg...Vi prøver bare å støtte deg, samt sende en trøst bort til jente_me_jente også. Det må jo gå an å gi en klem til begge. Ta tiden til hjelp vennen...Og kom inn igjen her hvis du føler for det.... Det er andre folk her da, men forhåpentligvis like støttende.... *Klappe på*
EnJente_m_2Jenter Skrevet 10. april 2009 #11 Skrevet 10. april 2009 Takk uglemamma Det med karma var ment nøyaktig slik du forklarte det. Ikke angående å miste, men det å støtte. Om man støtter, får man støtte og omvendt. Godt å se at alle kan støtte hverandre til tross for en vond opplevelse. Slik jeg liker å ha det her inne
EnJente_m_2Jenter Skrevet 10. april 2009 #12 Skrevet 10. april 2009 Ps: sender så klart en klem tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå