Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, fredag 10. april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

29 dager igjen her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- 1 dag. HAr på følelsen at det skjer noe på søndag. Jaja, får nyte tiden så godt som rå er.

Skrevet

31 dager igjen her....har hatt mensmurringer og kynnere og nedpress de siste 2 ukene! Hmm.......ja, hun må vente noen uker til...knipe igjen :-)

Skrevet

Kom deg 3 minutter i forkjøpet, Blomsterpiken, men får henge meg på denne linken siden det er her folk har begynt å svare...

Har 21 dager igjen, er pr definisjon fødeklar i dag.

Skrevet

23 dager igjen. Herregud som tida flyr!

Skrevet

8 dager til ul termin, 1 dag til m termin...

E veldig klar nå :)

Skrevet

19 dager igjen...

Har hatt mye menssmerter de siste 3 dagene...Han kan godt vente litt til, men han har og komme i april og ikke i mai :)

Skrevet

Termin i dag............ Ingenting som skjer :/

hjelper ikke på at man blir ringt ned hele døgnet heller. "Har det skjedd noe nåååå da" kvekk! hold kjeft... Man blir lei på slutten altså. Det går ikke noe fortere om folk ringer hele tiden.

sur :)

håper det blir i natt da =)

Skrevet

29 dager her...Nyyydelig å være på 20-tallet:-)

Skrevet

Kun 3 dager igjen..oh my god!!!

Spennende....selv om jeg får inntrykk av at alle jeg leser om her inne går dagesvis fra maseriene begynner til babyen er ute...puh, håper jeg slipper å bli sendt hjem å sånn... foreløpig ingen sikre tegn her i gården iallefall. Føler meg liksom mentalt klar fra Søndagen av kjenner jeg..;)

Skrevet

76 dager og en hel evighet til.... Sukk. Er det noen som kan gjøre at tida går litt fortere snart????

Skrevet

0 dager, dvs termin i dag, 10.april. Sukk, ingen tegn til NOE SOM HELST...det er litt kjipt, må innrømme det, men så lenge alt er bra så:)

Skrevet

15 dager igjen. Har hatt litt mensmurring og kynnere. Men håper h*n venter med å komme til etter påsken for her er alle barnevakter for storebror og storesøster på ferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...