ble_mamma_6august 09 Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Hver morgen har jeg våknet med rosa lignende utflod :-/ Hva kan det komme av? Please hjelp, blir bekymra jeg nå Er 22+5
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Det har faktisk jeg lagt merke til at jeg har hatt denne gangen også.. Har bare lagt merke til det 2 ganger, men har lurt hver gang... hmm... Er i uke 20..
ble_mamma_6august 09 Skrevet 10. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2009 jeg lurer på hva det kan være. ingen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå