321 Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 selv om det ikke er noe hull i dem eller de skaper noe problemer? Jeg fikk beskjed om å trekke mine, men synes det er rart når jeg ikke har noe problem med de... noen som vet hva det koster å trekke de??
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Jeg måtte trekke visdomstennene, men det var pga av det var hull i dem. De to første trakk jeg på sykehuset i Stavanger. Dengang betalte jeg en egenandel på 1000 eller 1500, husker ikke helt. De to neste trakk jeg hver for seg, og betalte ca. 850 hver gang. Disse tok tannlegen selv.
mamman til to gutter Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Jeg måtte trekke de oppe fordi det ikke var plass til dem. De kom ikke helt opp og de andre tennene ble presset sammen så mye at det å bruke tanntråd var nesten umulig fordi det var så trangt. De nede har ikke begynt å komme opp i det hele tatt og de må antagelig opereres ut, så de skal få bli til de lager virkelige problemer. Mange tannleger trekker visdomstennene som "rutine" og det er helt greit å si at man ønsker å vente til de evt begynner å lage problemer. Fikk du ingen beskjed om hvorfor tannlegen anbefalte deg å trekke dem? Hvis tannlegen ikke har noen god grunn annet enn at de kan lage problemer en gang i fremtiden,så ville jeg latt dem bli der og byttet tannlege.
321 Skrevet 10. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2009 Takk for svar! Jeg fikk bare beskjed om at det var så fint å trekke de nå, for senere kan det bli vanskeligere. Men han hadde ingen annen grunn til å trekke de nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå