Gå til innhold

Dere som har det iiiiiskaldt på soverommet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan dere orke å ha sex der? Det kan unektelig sette en demper på sexlivet? Klart man kan krype under dyna og kose seg,- men de aller fleste stillinger og situasjoner krever jo en smule mer bevegelighet og positurer enn hva en dyne kan dekke over..... dere må jo fryse rævva av dere?!?!?? Eller er det lite hopping i høyet hos dere..?

Jeg liker egentlig å sove i et godt og kaldt rom- men jeg liker sex enda bedre, og jeg HATER sex i kulda. Så jeg har det langt varmere på rommet enn hva jeg syns er optimalt, nå mens libido'n ennå er i høygir... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"det MÅ unektelig sette en demper..." skulle det stå.. ;)

HI

Skrevet

Man blir fort varm! Må peise litt ekstra på i begynnelsen. Det gir en ekstra piff tror jeg.

Skrevet

Hadde det blitt peist på i begynnelsen for å holde varmen hadde jeg nok slutett å ha sex, eller skrudd opp varmen. Noe så usexy og lite opphissende som å peise på fra første stund kan jeg ikke tenke meg.

Skrevet

Vi lukker vinduet når vi står opp, så når vi legger oss er det ikke så kaldt ;) Så peiser vi opp vinduet når vi skal sove.

Hvis vi har glemt å lukke vinduet og vi er kåte har vi mange andre plasser å ha sex på :P Stuen, badet, gjesterommet...

Skrevet

Har du HI sex bare på soverommet, du? Der sover vi stort sett, sex har vi andre steder;)

Skrevet

Selvsagt har vi sex andre steder enn soverommet - men at vi trives bedre med en stor, myk, fluffy seng enn med et bordplate, en baderomsbenk eller en sofa - der barn når som helst kan komme ruslende fra soverommene sine... DET er det ikke tvil om! ;)

Forøvrig har jeg overhodet INGENTING til overs for å måtte peise på fra første stund hver gang. Iblant - selvsagt. Alltid? ABSOLUTT ikke!!

HI

Skrevet

Det er en av grunnene til at jeg har fått samboeren min med på å ha en ørliten lunk på soverommet!

Ikke moro å prøve å komme i stemning mens man hakker tenner... Kan godt ha sex andre plasser enn soverommet men vi liker det best når vi kan ligge, så vi ender som regel opp i senga til slutt likevel.

Ett kompromiss er når forspillet starter under dyna. Etter det er jeg ganske varm og god!

Men det er mye bedre med litt temperatur der slik at jeg ikke "kun" tenker på å få varmen i meg men kan la hodet og kroppen følge samme retning. :-)

Skrevet

Vi begynner under dyna, det blir fort varmt..gjerne for varmt. Så kommer man til det punktet hvor temperatur ikke har noe å si. Aldri vært ett problem ;)

Skrevet

Blir ganske raskt såpass høy kroppstemperatur at dynen kan kastes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...