FraENtilTO Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 eg var til legen på tirsdag ( 2 dager på overtid). det er jo påskestengt hos legen så hun ringte sykehuset for å høre om eg kunne komme inn der for en sjekk før legejontoret åpnet igjen på tirsdag som kommer.. men det var ikkje praksis.. de mente eg kunne vente en uke med neste kontroll... så da blir det den 14. april hos legen og så fikk eg overtidskontrollen min på sykehuset på fredag 17. april.. da er eg 12 dager over... syns det er lenge. vil jo gjerne ha en liten sjekk på at alt er bra med den lille inni magen liksom... men kanskje eg bare skal falle til ro med det og nyte dagene frem til han kommer:-)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Nå er jeg ikke kommet så langt som til overtid denne gangen "enda".. Men jeg gikk 11 dager over termin forrige gang.. Da var jeg på kontroll når jeg var 3 dager over termin også var jeg på ny kontroll når jeg var 10 dager over termin.. ( altså etter en uke igjen).. Fødte da dagen etter siste kontrollen.. Begge kontrollene jeg hadde hvor jeg var over termin hadde jeg hos vanlige fastlegen min.. Ingen på sykeshuset.. Men om du er urolig iløpet av dagene så er det jo enten pg dra ned til legevakten og legge på litt.., si at du er bekymret og vil sjekke urin, bt og hjertelyd.. eller ringe sykehuset og si det samme at du er bekymret.. =)
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Så rart.. merker at det er forskjell, jeg har fått beskjed at etter termindato skal jeg inn på kontroll annen hver dag... Har ikke noen komplikasjoner engang...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Kan hende det er annerledes en når jeg gikk over.. Det er litt over 3 år siden nå.. =) Men når jeg fødte for 3 år siden så var det sånn de gjorde det med meg og venninen min som også gikk 6 dager over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå