Høygravid&gla:-) Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Og hvordan er kynnere i forhold til riene... Hvor satt smerten deres? Jeg er uke 35+5 å kjenner kynnere (tror jeg) , hva annet kan gjøre magne så straam, å så gi seg igjen. i Går var det ekstremt mye..I dag nesten ikke noe.. kommer å går..
DiddiDaddi Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Det er helt sikkert kynnere du kjenner, helt normalt nå på slutten. Jeg har kjent kynnere siden uke 16 ca, er i mitt andre svangerskap. Kynnerne gir meg lette menssmerter og vondt for å puste av og til, når riene setter inn skjønner en det, det gjør veldig mye vondere Nå på slutten er kynnerne vondere og vondere, og kommer i perioder regelmessig...bare håper det går over til ordentlige vonde rier snart.
BigBang Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Hei! jeg har kjent kynnere siden uke 19. Må er jeg i uke 35 og har kraftige kynnere av og til, noen ganger så vondt at jeg har trodd at fødselen er på gang.... men det roer seg tilslutt. Er 3gangsfødende
ei lita tulle født 31.01.11 Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Eg er førstegangsfødande og begynte å få kynnera ca i veke 17-18...trudde jo då at det var noko gale sidan eg hadde høyrt at dette var noko som kom mot slutten av svangerskapet hehe Så feil kan ein ta. Det er nok veldig individuelt...
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 jeg venter nr to... med nr en kjente jeg det aldri.. men med nr to har jeg kjent det veldig ofte siden uke 24,25 ca.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå