Gå til innhold

Når legger dere om til sommerdekk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor på dt sentrale østlandet og her er det jo bart, men fremdeles kan smeltevannet fra dagen fryse om natta og gjøre det glatt enkelte plasser...Og det kan jo fortsatt også komme snø...

Sambo har så lyst til å ta sommerskoa på bilen, da blir den så fiiiiiin nemlig...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kommer til å legge om i løpet av neste uke, og fristen er bestandig helga etter påske :)

Skrevet

Hvis dere ikke har piggdekk, så ville jeg ventet litt til. For de med piggdekk er fristen helgen etter påske, eller når forholdene sier at man kan gjøre det, men hvis man ikke har pigger, så kan man i prinsippet kjøre med vinterdekk hele året.

Skrevet

Mannen legger om akkurat nå, har gledet seg hele vinteren til å få på de suuuperfine sommerhjula;) Ser ikke helt forskjellen jeg da, men mannen er fornøyd så da... :)

Skrevet

Det er ikke helt riktig "Mammaen til en gutt" Man bør ikke kjøre piggfritt på sommeren for de har helt elendig veigrep når det regner!

Skrevet

Har lagt om til sommerdekk på mannens bil, legger vel om på min i løpet av påsken:)

Skrevet

Så sent som mulig, kanskje ikke før 1 mai, for her kan det fortsatt komme litt snø og slaps i et par uker til.

Skrevet

vi gjør det i dag, eller sambo gjør ;)

bor i oslo..

Skrevet

Man bør ikke, men man har lov:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...