♥tosmåtroll♥ Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Fryktelig vanskelig å barbere seg nedentil etterhvert....ser jo bare den stooore magen som er i veien for all stell der nede!! Hehe, dette hadde jeg ikke tenkt på skulle bli noe problem.... Noen som har noen gode råd utenom å gå å få vokset seg....det føler jeg meg ikke så lysten på...:-)
magica og lille tryll ♡ Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Hehehe... samme problemet har jeg. Ikke noen stor krise nå, bare kjedelig å føle seg så ustelt der nede... Verre blir det når sommeren kommer og man kanskje har tenkt å vise seg i bikini. Ikke så festlig det, med den dotten. Hihihi, må jo bare le da Samboern min har forøvrig meldt seg frivillig til å gi meg en hjelpende hånd, men vet ikke om jeg er så lysten på det heller...
mamo82 *2 jenter* Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Hehe, kjenner til det der! Jeg må nok krype til korset og be samboeren min om å hjelpe meg snart, for nå er magen såpass ruvende at det må betegnes som en risikosport å barbere seg på egenhånd! Jeg har tenkt på hårfjerningskrem, men tar ikke sjansen på å bruke det på så sart og tynn hud... Så enten må sambo barbere, eller så må jeg se ut som et busktroll fram til slutten av juli...
meg & to små vampyrer Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Jeg gjør det i blinde jeg... Har så god trening etter mange år med dette at det går bra. Gjorde det samme hele forrige svangerskap.
Linsy&snart 2prinsesser Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Jeg har gitt mannen beskjed om at han bare får stille opp med høvelen klar:) Har ikke lyst til å se ut som busketroll hverken i sommer eller til fødselen.. Og det er jo kjent territorie for han så det burde jo ikke gjøre noe
♥tosmåtroll♥ Skrevet 10. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2009 må vel bare se ut som det blir tenker jeg....får håpe det ikke blir så mye bikinivær framover og at veslegutt kan komme ut litt før tia hadde vært fint....:-) Kan vel kansje prøve med et speil....men tror ikke jeg skal kjøre i blinde...ser for meg d kan bli et festlig resultat... Takk for svar...og at d ikke bare er meg som sliter ;-)
Ca-ma og Chris:) Skrevet 10. april 2009 #8 Skrevet 10. april 2009 Såååå godt å se at det er flere som "sliter" med samme problem!!! hahaha:) Gubben her i heimen må bare stille opp der, har heeelt panikk for å se ut som et overgrodd skogstroll til fødselen, pluss at det er deilig å føle seg litt velstelt nedi der også! han bare gliser og ler når jeg be om hjelp, men han er veeeldig forsiktig så det gå bra! dette gjorde han forige svangerskap også, så han visste om at han måtte til pers igjen denne gangen også
imoen Skrevet 10. april 2009 #9 Skrevet 10. april 2009 Hos oss stiller mannen opp. Det har han gjort før jeg ble gravid også, så det er uproblematisk. Dessuten blir jeg aldri penere og glattere barbert enn når han har vært der. Det er jo lettere for mennene å få ordentlig tilgang til hele stasen.
Duggfrøken Skrevet 10. april 2009 #10 Skrevet 10. april 2009 Haha ja vi er nok mange i denne båten. Lo litt i dusjen i går da jeg løftet magen og prøvde å titte over kanten for å se hva jeg gjorde. Tror jeg skal spare litt og dra å få vokset jeg da. De som vokser bikini linjer og brasiliansk har nok hatt gravide kunder før. For de er det helt naturlig så det er ikke noe vi trenger å bekymre oss over at vi er "rare" Det er jo ikke så dyrt 300kr ca og da holder det i en mnd. Jeg har aldri vokset brasiliansk før, men nå er det under veldig sterk vurdering må jeg si hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå