Gå til innhold

Svak strek!!! eg trur eg besvime....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fekk opp ein svak strek nettopp...! Den kom med ein gong. Eg sitt å griner og skjelver.. Er e virkelig GRAVID..?? Drømmer eg??

Vei ikkje ka eg ska gjera....ahhhhh... :D:D:D:D:D Har ein digital liggendes, får ta den seinere eller i morgo

Eg har glodd på kvite tester i ett år no,og har aldri hatt antydning til strek før..

ÅÅÅÅ håpe håpe :D gleder meg til å fortelle min kjære d! Me har forlovelses jubileum i dag, så passa fint d :D

Måtte bare få d ut! :)

Vanlig med svak strek? eg e på dag 28, pleie å ha fra 29 til over 30 dg sykus..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig gøy! Håper virkelig det er noe på gang. Du får ta den digitale i morgen, eller prøve å ikke drikke så mye før du går på do neste gang;(

Spent=)

Skrevet

Ja eg håper virkelig!! :D

Skrevet

Krysser fingre!!!

Lykke til

Skrevet

Takk!!

Skrevet

gratulere så masse!:):)

heldg du er, og dette fortjener du virkelig!!! du kan nok slå deg til ro med at du er gravid!:)

hvilken test brukte du forresten?

gratulere og nyt tiden fremmover!! heldiggris=)=)

Skrevet

Eg brukte ein sånn billigstav, skal ta digital i morgo, eller i kveld...:D eg tok ein billigstav til i sted, den og hadde også ein svak strek, og den var bittelitt tydligere :D jippi

Takk for det! :D Eg klare ikkje konsentrera meg om noe i dag, e berre så super glad!! :D

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ det fortjener du!!!!!

prøvd lenge? og gjort noe annerledes denne pp?

=)=))

HURRA!

Skrevet

Har prøvd i ett år denne måneden så det var virkelig på tide syns eg!!

Eg har faktisk gått på pergo denne måneden, for eg har problemer med eggl min. Og så har eg drukket ei flaska med hostesaft! Eg prøvde pergo i noen mnd før jul også.

Men eg håpe virkelig at ikkje to tester lure meg no altså...! Klare ikkje heilt å forstå det!

Skrevet

Så gøy da! Håper det lyser gravid mot deg i morgen=) Hostesaft har jeg også tatt denne pp=)

Skrevet

Å så spennende da. En strek er en strek, så

GRATULERER!!!!!!!!!!!

Skrevet

Då var det endelig min tur!!!! Gravid stod det på digitalen i dag :D

Jippi jippi jippi jippi!

Eg veit kor kjekt det er å høra om andres symptomer så her er mine:

- ømme pupper (pleier alltid å få det mellom el og mens, men no kom det kanskje litt før enn vanlig)

- småkvalm/uggen, ei veka ette el (trenger ikkje være et symptom, men har ikkje vært heilt i form)

- vondt i hals og hode ( trenger heller ikkje være et symptom, men har lest at en kan få nedsatt imunforsvar når egget graver seg ned)

- ingen murring før IKM (pleier å ha skikkelig murring o.l mange dager før mens)

Kjem ikkje på noe mer som kan være et symptom =)

Min oppskrift: pergo og hostesaft (+ at eg holdt en nyfødt baby få dager før el :D hehe)

Tips til alle prøvere: eghar sett på sex kalenderen og det ser ut som at ettermiddagssex eller morgensex har gjort susen!

Lykke til alle sammen!!!!!!!!!

Skrevet

ÅÅÅ Gratulerer så masse masse til deg! håper du får et fortryllende svangerskap!:)

Skrevet

Gratulerer sååå masse :) Kosa deg videre med den voksende magen :)

Skrevet

Gratulerer kjempe masse =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...