Gå til innhold

og vi venter, og vi venter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

fire dager på overtid, og fortsatt ingen tante rød..jaja, blir en lang dag fram til apoteket åpner i morra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Noen steder er det døgnåpne-apotek, ikke noe slikt i nærheten av deg?

Skrevet

nei, sånt har vi ikke her..begredelig nok..men vet ikke helt hur det blir om det skulle dukke opp to streker nå, jeg har fem, og pappaen er fint lite med på fler..men da får jeg uansett klare meg sjøl, ikke satan om noe skal bort i såfall:)

Skrevet

Har du fem barn allerede? oioioi, så gøy, kanskje det virkelig blir storfamilie på dere da :) Du får holde oss oppdatert, og pappaen tar det nok bedre med tiden ;)

Skrevet

har fem fra ti år til sju måneder. skal gi beskjed om hva testen viser når jeg har fått vært på byen i morgen:) litt spent og, må jo si det da..

Skrevet

Oj oj, fem stykker ja! Så koselig at de har masse lekekamerater hjemme da. Her tror jeg ikke gubben går med på mer enn to dessverre, hehe.

Skrevet

Så spennende da!:) Da blir det å følge med her å se hva resultatet blir i morgen...;)

Skrevet

rimelig høyt lydvolum her innimellom, ja:) men mye kos og da. og om jeg skal ha fler, må det nesten bli nå, er 30, og vil ikke bli av de eldste mammaene. greit å bli ferdig mens jeg har overskuddet:)

Skrevet

HUff....men lite spørsmål, hvorfor har dere ikke gjort noe slik at det ikke er sjans for at du kunne bli gravid spørr jeg? Siden det er så fælt for ham med flere barn. 5barn er jo mye for de fleste.. Da burde han jo ha kappa strengen.... Håper det bare er en forsinkelse... Lyke til.

Skrevet

han vil ikke.. og jeg har ikke råd, koster over 6000 for meg. men har så absolutt vært inne på tanken ja:)

Skrevet

Grr....var samme her, han ville ikke. Så jeg satte inn hormonspiral, og heldigvis har det funka. 3barn hold her, uaktuelt å få flere for min del...han var det ikke så nøye for.

Skrevet

Skulle det vise seg at det er fler på veg her nå, så skal jeg snakke med jordmora om dem ikke kan klippe over når ungen allikevel skal ut. blir definitivt siste her ja!! tror ikke hormonspiral, eller hormonpreparater er så lurt for min del, jeg blir helt troll av dem...

Skrevet

Gi det en sjans...jeg tåler ingen p-piller, men har tålt hormonspiralen godt...faktisk mista mensen også etter å ha had 2uker lange monsterblødninger på toppen.

Så er du ikke gravid nå så gir du den en sjans, for den er det sikreste prevensjonsmidlet :)

Skrevet

hmm,høres ut som om jeg kanskje skal gjøre det da ja:)

Skrevet

Da er dommedag ( neida, ikke så gale..) her, om et par timer skal det testes. måtte bare innom og kvitte meg med litt nerver:) ha en fin dag, jenter:)

Skrevet

Og vi er flere som venter..... Har du testet?

Skrevet

Dytter litt jeg også :)

Skrevet

hei hei:) Joda, jeg har testet, dukka bare opp en strek her. så da må jeg få bestilt meg en legetime, for å finne ut hvorfor tanta ikke kommer..har ikke vært borti dette før, alle gangene når tanta uteblir, er det pga hybelboer..så nå er jeg mer rådvill en noengang her!!! ikke har jeg gått drastisk ned i vekt, og ikke er jeg gravid, hva står igjen da da?? opphengt system??

Skrevet

Nerver for å bli gravid kan faktisk være nok det for å få litt oppheng. Hør med legen du over påska...

Skrevet

skal ringe tirsdag. hehe, får statse på at det iallfall ikke er tidlig overgangsalder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...