Mayken Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Vi tenkte å øve litt med flaske på gutten vår på 4 uker. Jeg fullammer uten problem, men synes det er litt greit å vite at han tar flaske om det skulle være noe, men det jeg ikke vet er hvor mye mme som er vanlig å gi til en sånn liten krabat til et måltid. Har noen sånne ferdig blandede mme pakker stående i skapet, men det står ikke hvor mye som er vanlig å varme opp til et måltid. Noen som vet? Spiser de bare til de er mett eller må man regulere dette for dem? mme er vel litt "kraftigere" kost enn mm mener jeg å ha hørt.
Gjest Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 De spiser til de er mette ... men man lærer seg raskt omtrent hvor mye de spiser. Til en på 4 uker vil jeg tippe rundt 120 ml pr. måltid, men du må nesten bare prøve deg frem de første gangene.
Dancing Queen Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Min gutt fikk bare 70 ml når han var så liten. Det er det som står på pakken med ublandet mme. Det er nok litt kraftigere kost enn mm ja. Hver oppmerksom på at han kan få litt hard mage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå