Lillevenn33 Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Jeg vet at de har Teletubbies på barneTV på TV2, men jeg finner ikke ut av hvilket klokkeslett. Vi går alltid glipp av det, og lillegutt elsker dem! Noen som vet?
Moggi Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Huff, må vel finnes bedre ting å se på enn barneTV på syre:P Hehe...hva med å kjøpe dem på dvd i stedet:)
Gjest Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 De der teletubbiene tar snart livet av meg...hehe.Har ei her som er helt oppslukt av de...,vi har et par dvd èr,men er sjeleglad ver gang de kan slås av
Lillevenn33 Skrevet 10. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2009 Det kommer jo bare en gang om dagen, det går vel an å se på for barnets sin skyld? Alt for å se lillegutt glise fra øre til øre!
Gjest Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 vi har det på dvd og den går maaange ganger pr.dag Sier bare jeg er glad når jeg kan få det av,selfølgelig får jenta se på det for det om jeg syns det er utrolig irriterende å høre på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå