*toppris* Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 har de mye gøy for de små?? (3 - 5åringer) hva ligger prisene på nå?
VårSol :) Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 http://www.arenum.no/visartikkel.asp?art=250
*toppris* Skrevet 10. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2009 det hadde jeg sett, men stod ingenting om prisene;) men var der selv idag... 250kr for dagspass.... fikk mer utbytte av det enn å betale 200 kr for et visst antall biletter.. min sønn stoooorkoste seg:) sku ta alt om og om igjen, og ville opp i de store koppene osv, hehe... men må vente noen år før det ja;)
VårSol :) Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Jeg tenkte meg der i morgen. Kostet det 250,- og da kunne en ta tingene så mye en ville da eller?
*toppris* Skrevet 11. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2009 jepp, da får man dagspass.... armbånd rundt hånda, så gjelder kun den som har armbåndet... syns selv de var kjipe med tanke på at jeg kunne fx ikke være med min sønn selv om han da satt på fanget... han er 2,5år og skulle inn i spøkelsestunnellen.... heldigvis var obkelen hans der, som tok han med... sure folk de som sitter med de forskjellige tingene... kun en der som var blid... dårlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå