Januar-nurk Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Ville bare gi dere som går over litt positiv information om at man ikke behöver gå over med nr 2 bare for at man går over med den förste. Jordmor sa til meg at jeg mest sannsynlig skulle gå over mednr 2 siden jeg gikk så mue over ed nr 1. Det kunne jeg nesten väre 100% sikker på. Men den gang ei :-). Samme dag som jeg hadde termin kom vår gutt :-) Ingenting er sikkert når det gjelder kroppen :-) Lykke til jenter!. (Pröver selv på nr 3...)
*juble juble* Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 hos meg var det omvendt.. Førstemann kom 17 dager før termin, så jeg var sikker på at nr to også skulle komme litt før men neida....2 uker og 3 dager over termin kom tulla mi.... Nr tre kom på termindatoen... så mine kommer tydeligvis når de vil selv ja...uten sammenheng mellom hvordan min tidligere fødsler har vært! Jeg sitter derfor nå alt på vent 16 dager før termin med fjerdemann!!! og for alt jeg vet kommer han 16-17 kanskje til og med 18 dager etter termin=( håper jo han ikke lar vente på seg for lenge da....
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Jeg ble satt igang 14dager over termin med førstemann, og ble også sagt at jeg garantert kom til å gå over med nr.2, men hun kom på termin dato hun også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå