Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Jeg sitter her å har vanvittig vondt i magen. Det kjennes ut som livmora. Når vi hadde sex i går kveld så kunne sambo presse seg langt inn før dere gjorde meget vondt. Har aldri hatt problemer med det før. Når jeg kjenner inni skjeden så kjenner jeg livmortappen ikke særlig langt inn. Når jeg dytter litt på den så verker det som besatt i nederst del av magen, ja kjenner at det er livmora. Hva søren er dette da?? Har vært sånn noen uker egentlig. Men nå er det uutholdende omtrent. Fødte for 6 mnd siden... Det jeg lurte på.. hva skal jeg gjøre? kommer jo ikke til noe gynekolog nå i påsken? kan jeg ringe legevakten? eller er ikke det "alvorlig nok"?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Hadde hatt samme historie, har vært hos legen og fikk svar at alt ser kjempe fint ut,etter noen bekymrende uker gikk det over og ble ikke plaga mer av dette
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 hva var grunnen da? kjente du også livmoren langt nede?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 og jeg må rette litt på innlegget mitt. Sambo kunne IKKE presse seg langt inn før det gjorde skitvondt. Aldri vært sånn før. Har livmora mi falt ned? =( hi
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 ikke noe lignende, ro deg ned ,fikk ikke vite hva var grunnen, men siden legen funnet ikke noe da tror jeg kanskje det var selve kroppen som ville slappe av seg litt uten sex...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå