Gå til innhold

hihi, hva syns dere om guttenavnene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er så utrolig i blind jakt på et godt guttenavn, men alle navn vi virkelig liker er "opptatt" av venner eller familie (sleipingene, når vi fikk jente sist så knabbet de alle guttenavnideene våre! hehe)

så nå har vi prøvd sånne "navnemotorer" på internett, der vi taster inn våre egne navn og diverse, og så kommer "det perfekte navnet" opp..

hehe, her er forslagene vi har fått;

Terkel

Elias

Arthur

Vad Tycks?

(kan sies at her i familien er det litt sånn delt. prinsessa, pappaen og jeg liker hvert vårt navn fra lista, men er overhodet ikke overbevistom at det blir noen av disse altså..Haha, sånne navnemotorer kan være så utrolig useriøse, -i følge en av dem burde vi kalt prinsessa vår for Lilly Rose, og det er vel så langt fra vår navnesmak som det kan få blitt..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arthur er kult og litt spesielt. Elias er også kult, men ganske vanlig om dagen. Terkel er jo bare "Terkel i knipe" :)

Hehe. Lykke til med navnevalget!

Skrevet

av disse liker jeg elIias... fint både som liten og stor.

arthur forbinder jeg med eldre og gamle menn..

terkel er ja, terkel i knipe...

Skrevet

elias er de fineste av de tre ;) hvor finner du sånn søkemotor ,,har du adresse dit:)?? her har vi ingen aning på guttenavn selv....:)

Skrevet

av disse tre synes jeg elias var det fineste.de andre to må jeg si helt ærlig ikke var noe fine navn...

Skrevet

Arthur :) Originalt og annerledes ! Min oldefar het det hehe !

Skrevet

Jeg likte Elias best.

Vi hadde en liste med jentenavn til jenta vår sist, men endte opp med et helt annet, he he

Skrevet

Arthur eller Terkel. gøy å ha et navn som ikke er fult så vanlig.

Kjenner veldig mange Eliaser:)

Skrevet

ALLE heter Elias....gå for et av di andre!!!

Skrevet

1.Elias

2.Arthur

3.Terkel

Jeg synes Elias er et vakkert navn, men som sagt så er det litt for mange som heter det, så det kan jo bli litt uoriginalt.

Skrevet

enig med "vestlandsfanden"

Skrevet

Arthur er kult og ikke så vanlig..:)

Skrevet

Hvor finner du slike navnemotorer? fikk lyst å prøve selv..:)

Ellers synes jeg Terkel er Terkel i knipe. Elias er veldig fint, men kanskje litt for vanlig for tiden. Da står vi igjen med Arthur. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...