Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Er en 3åring litt for ung til å gå på kino og se på en barnefilm??
SuperGlad Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 jenta mi var nesten 2,5 år første gang vi dro på kino. Hun storkoste seg :-) det kommer helt ann på barnet. Er det noe som fenger jenta mi kan hun sitte stille å se en hel film. Gutten min på 1,5 sitter også stille å ser film, men kun hvis det er en av Astrid Lindgren sine filmer :-) stoooor Pippi-fan han :-)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 hehe søtt, vi tenkte å se på disco ormene da, vet ikke om min datter vil sitte stille under hele filmen, hun er veldig glad i prinsesser (sitter nå og ser på tornerose filmen) men spurte hun om vi skulle se disco ormene, fikk ikke noe begreistet svar tilbake:P Tenkte det bare hadde vært koselig og spise popcorn og se på film:)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Min var ett sted mellom 2,5 og 3 år første gangen. Gikk kjempebra. Jeg tror det er viktig å velge en film som barnet har interresse for. Mini har sett både Kung Fu Panda og Madagaskar 2 på kino, og det blir mye mulig en tur nå i påska også. (da enten Bolt, eller Monsters vs Aliens) Jeg har en sønn ja...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 min er 2 og har vært på kino 4 ganger. han syns det er knall. han var på den første en stund før han fylte 2 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå