Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Vi har trappegrinder i trappene - hvorfor? Slik at ikke barna skal gå på hodet ned trappa, det er faktisk ganske farlig. Hva gjør han? Jo, han mener at 2-åringen holder slikt leven ved den trappa (fordi alle andre kommer seg opp og ned der, mens h*n stoppes av grinda) at han rett og slett bare lar grinda stå åpen. I dag tidlig var han nede en tur, lot grinda stå åpen og ORKET derfor ikke ta ungen ut av trappa på veien opp igjen. - Hva skjedde? Jo, like etterpå gikk ungen på hodet ned trappa! Jeg har aldri våknet så fort før ihvertfall. Må noen virkelig dø i den trappa, eller brekke et ben for den saks skyld, før han tar meg på alvor og lukker den forbanna grinda!? Kanskje jeg må montere IQ-sperre på den, så må han også klatre over!
Gjest Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Tullete av mannen din, hvis ikke 2åringen kan gå i trapper ennå. ...men er det ikke på tide at en på 2 år lærer seg trappa, og det å holde seg fast, rompa først og krype ned osv?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Datteren min på 2 nekter å krype bakover, vil gå oppreist sånn som oss andre:) ikke hi
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 2-åring klatrer, aker og holder seg fast, og har gjort det lenge nå, men skal likevel ikke være alene i denne trappa - for uhell skjer. Til jeg ser at h*n mestrer det helt alene (og det er ikke enda) _skal_ det være noen som holder tilsyn til denne klatringa, det koster så lite å passe på at ungen ikke ruller ned hele trappa - og ikke minst slipper vi da legevakter, innleggelser på sykehus, hjernerystelser, etc. fordi VI var for sløve med trappegrinda.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Ja, ja nå gikk det jo bra. Tror slike ting har skjedd i de fleste hjem. Synes du er litt vel streng med mannen din. Plutselig har du glemt det selv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå