Gå til innhold

En lite utblåsning over hvor dum mannen min er! *sukk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har trappegrinder i trappene - hvorfor? Slik at ikke barna skal gå på hodet ned trappa, det er faktisk ganske farlig. Hva gjør han? Jo, han mener at 2-åringen holder slikt leven ved den trappa (fordi alle andre kommer seg opp og ned der, mens h*n stoppes av grinda) at han rett og slett bare lar grinda stå åpen.

I dag tidlig var han nede en tur, lot grinda stå åpen og ORKET derfor ikke ta ungen ut av trappa på veien opp igjen. - Hva skjedde? Jo, like etterpå gikk ungen på hodet ned trappa! Jeg har aldri våknet så fort før ihvertfall.

Må noen virkelig dø i den trappa, eller brekke et ben for den saks skyld, før han tar meg på alvor og lukker den forbanna grinda!? Kanskje jeg må montere IQ-sperre på den, så må han også klatre over!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tullete av mannen din, hvis ikke 2åringen kan gå i trapper ennå.

...men er det ikke på tide at en på 2 år lærer seg trappa, og det å holde seg fast, rompa først og krype ned osv?

Skrevet

Datteren min på 2 nekter å krype bakover, vil gå oppreist sånn som oss andre:)

ikke hi

Skrevet

2-åring klatrer, aker og holder seg fast, og har gjort det lenge nå, men skal likevel ikke være alene i denne trappa - for uhell skjer. Til jeg ser at h*n mestrer det helt alene (og det er ikke enda) _skal_ det være noen som holder tilsyn til denne klatringa, det koster så lite å passe på at ungen ikke ruller ned hele trappa - og ikke minst slipper vi da legevakter, innleggelser på sykehus, hjernerystelser, etc. fordi VI var for sløve med trappegrinda.

Skrevet

Ja, ja nå gikk det jo bra. Tror slike ting har skjedd i de fleste hjem. Synes du er litt vel streng med mannen din. Plutselig har du glemt det selv....

Skrevet

Er det Tolkien du mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...