*juble juble* Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Jeg for min del har ikke termin før den 26 april, men må jo si at så mange vonde kynnere jeg hadde inatt har jeg ikke kjent før.. Jeg vet jo at det er litt lenge til termin, og at fødsel derfor lar vente på seg til den lille er klar.... men hva med dere som er innenfor terminen?? Hvor mange hadde litt hjelp av månen??
Vestlandsspire Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Hadde termin igår, og kan ikke si at fullmånen gav meg den hjelpa eg hadde håpa på. Sitter hos en kamerat som bor i nærheten a sykehuset, etter at eg igår ble sendt ut av sykehuset med 5 cm åpning og kontraksjoner hvert 4 -5 minutt.. har visst ikke sterke nok rier ennå, å det kan jo være sant det, for noe vondt har eg hvertfall ikke. MEN eg reiser ikke hjem (1,5 time) med 5 cm åpning altså!
Maia&Mathias <3 Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Vet ikke om fullmånen hjalp, men vannet mitt gikk ihvertfall idag morges kl 08!!!! Ringte føden og skal opp på sjekk kl 11. Riene lar vente på seg, men har begynt å få litt sterke sammentrekninger så d er tydelig at d er noe som skjer!!!! Veldig spennende altså! Tenk, idag får jeg forhåpentligvis møte den lille gutten min!! Er 6 dager over termin, så jeg er meget klar for å få han ut nå!! Flere som merka noe??
tasah Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 8 dager til termin, merket ingenting... Har sovet i hele natt, det er vel det eneste som ikke har vært normalt
*juble juble* Skrevet 10. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2009 så spennende for dere hvor det er igang=) masse lykke til!! så får vi andre vente tålmodig til barnet er klart....
FraENtilTO Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 dårlig.. såg den ikkje engang gitt.... nada happening her.... - 5 dager i dag så er litt lei...
kokelimonke Skrevet 10. april 2009 #7 Skrevet 10. april 2009 Oi, så moro med dere som er i gang! For min del har jeg ikke sovet et minutt i natt -eller jeg har jo sikkert det, men føles bare ikke sånn. Har ligget og vridd meg, urolig og sliten på samme tid, utrolig irriterende kombinasjon :-I Til og med min kjære, som sover som en stein UANSETT, har sovet dårlig. Helt utrolig at denne månen kan påvirke sånn..! Hvertfall det jeg lever i troen om at den har ;-) Tvitvi dere som er i gang =)
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 10. april 2009 #8 Skrevet 10. april 2009 Har termin i dag, men merker ingen verdens ting! Skulle så gjerne fått det overstått, er ganske urolig med tanke på fødselen...Det med månen funket ikke på meg nei. Lykke til dere som er i gang, misunner dere!
Stini m nr 3<3 Skrevet 10. april 2009 #9 Skrevet 10. april 2009 Har termin 8 mai,men dag tidlig kl 4.15 gikk vannet.......... Så her er d ting på gang,kanskje med hjelp fra fullmånen?? Har vært å fått antibiotika på føden, e nå hjemma for riene e veldig små. Hvis det ikkje blir fortgang på de, så blir eg satt i gang i morgen tidlig.
lego Skrevet 10. april 2009 #10 Skrevet 10. april 2009 Det var til måte på du skulle snike i køen da Ibus! *furt* *hihi* neida, bare hyggelig med fødsel på gang! Lykke til! Her hadde fullmånen INGEN virkning overhodet... I dag er jeg midt i mellom terminene mine og ikke en antydning til en liten kynner engang... Begynner å bli litt lei ja....
kikkit Skrevet 10. april 2009 #11 Skrevet 10. april 2009 her har heller ikke fullmånen hatt noe virkning:( 5 dager på overtid nå.. sliiiiiit! er førstegangsfødende og venter fælt med fødsel nå. vet jo ikke hva jeg går til:P håper ting skjer snart! jeg har ingen mensmurring, ingen kynnere og ingen maserier.. skal han være inne der i hele evigheten eller?
Månefeen ♥ Skrevet 10. april 2009 #12 Skrevet 10. april 2009 Har ikke termin før om en mnd, men har sovet utrolig dårlg nå i natt. Tulla i magen har vært spinnvill i natt, romstering og spark. Hun har ikke sparket på en god stund pga plassmangel, men i natt var det full guffe. Lå å kjente på masse stikking i underlivet, modningen er godt på vei å lot vise seg i natt. Lykke til dere som er i gang Ibus; hvorfor fikk du antibiotika??
Moggi Skrevet 10. april 2009 #13 Skrevet 10. april 2009 13 dager til termin, merket heller ingenting på månen.... Har hatt en del kynnere de siste 3 dagene, så håper noe skjer snart:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå