minspire2 Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Hei.. Er 1 DPO. I går kveld hadde jeg forferdelig med mensmurringer, litt kraftigere enn det jeg pleier. I tillegg er jeg kvalm, spesielt etter jeg har psist mat. Var å spilte fortball i går, og fikk forferdelig vondt i brystene. Pleier som regel ikke å ha det, annet enn rundt eggløsning. I dag testet jeg med en grav. test fra billigtester (stav) og fikk opp en veeeldig svak rosa strek, innen tidsfristen. Har tidligere i de andre månedene hatt blenda hvite tester. Kunne nesten ikke tro det jeg så, så jeg testa meg med to til. Den ene var enda svakere enn den første, og den siste som var en test fra RFSU ga ikke noe utslag. I tillegg testet jeg meg med eggløsningstest fra billigtester, den ga også utslag. Har ikke sovet i natt fordi jeg har vært så uvell i magen, mye luft og rommel=) Tror dere jeg er gravid?
07&10&13? Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 uten å gi deg for store forhåpninger, for jeg kan jo ikke vite 100%, Men det høres nesten ut som om du er gravid ja! Det kan jo hende den siste teste ikke ga utslag hvis du f.eks ikke brukte morgenurin... Dessuten har je lest at svakt utslag på test er uansett positiv uansett hvor svak fargen er. Så da håper vi på det beste, og lykke til
minspire2 Skrevet 10. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2009 takk:) Er veldig positiv..Samme urin, men det er vel også litt forkjellig følsomhet kanskje?? vet ikke... Håper:)
attpåklattimagen:-) Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Håper det beste..!!! Masse lykke til:o)
Sol85 endelig mamma! Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 De sies at svak strek er positiv! Fekk svak strek selv i dag tidlig!! Veldig spennende :D Håpe håpe! Kortid blir termin for deg? Min blir 22. des
minspire2 Skrevet 10. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2009 Så bra at det er flere av oss=) Ja, veldig spennende.. Terminen blir 20 desember:) Hadde vært en fin julegave:)
minspire2 Skrevet 10. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2009 Takk, takk=) Håper på det beste...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 10. april 2009 #8 Skrevet 10. april 2009 E tydeligvis måneden for svake streker detta her!! Hehehe! Svak strek sjøl i dag..ikkje noe sterkere enn sist eg testa (huska ikkje om det va i går eller forigårs...) så eg har ikkje store forhåpninger så lenge den ikkje blir sterkere.... meeen men!! Alltid kjekt med litt spenning i hverdagen!! Tør ikkje tro noe merke eg...føle eg må leite sånn etter streken...sikkert bare eg som lure megsjøl. Meeen men! Eg e fornøyd så lenge tr holde seg vekke te typen reise på jobb igjen!! (tirsdag-onsdag) Ikm på søndag/mandag.... Så eg krysse armer og bein for alle oss svake testere!!!
Sol85 endelig mamma! Skrevet 10. april 2009 #9 Skrevet 10. april 2009 Ojoj mange av oss ja! Men det e vel ikke så rart at me får svake tester når me ikkje klare å venta til etter IKM før me teste Min strek e veldig svak, men det e ein nydelig rosa strek! Håper me alle kan gå inn på 1. trimester sammen!
minspire2 Skrevet 10. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. april 2009 Oj, mange av oss her ja=) Veldig spennede, håper vi alle er gravide!!! Leste på nettet i sta, at så lenge testen er rosa, og ikke grå (skyggestrek) så er testen positiv, uannsett styrke. Videre sto det at tester med samme merke, kunne også være i ulik grad sensitiv sånn at det var ikke vits i å teste seg med så mange tester. Heller bare vente et par dager... Håper det klaffer for oss=)
Sol85 endelig mamma! Skrevet 11. april 2009 #11 Skrevet 11. april 2009 Digitaltest i dag viste GRAVID En strek er en strek ja! Har dere tatt flere tester?? Venter spent =)
minspire2 Skrevet 11. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 11. april 2009 så utrolig artig da!! GRATULERER=) Har bare tatt samme grav. test som i går, med samme resultat. Blir digital på tirsdag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå