Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 om dere hadde oppdaga at partneren deres var inne på diverse nettsider som kanskje ikke akkurat egner seg når man er i et forhold?? Ville dere tenkt at det var for å pirre nysgjerrigheten, at man var på jakt etter inspirasjon til litt oppiffing? Ville sett på det om utroskap, at han/hun egentlig var på jakt etter noen andre? Eller ville dere tenkt at det er bedre at de bare "tester" ut på nettet enn in real life, lissom?? Bare nysgjerrig, jeg..
Jordbæret <3 Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Jeg synes faktisk det er greit, og det vet min mann. Men jeg ønsker å vite om det, og jeg ønsker at dersom jeg kommer "overraskende" på han, så skal han ikke skynde seg å lukke sidene. Da ville jeg bli utrygg og det er ikke noen god situasjon. Jeg vil gjerne se sammen med han. Det gjør vi ganske ofte og det virker pirrende ;-) Men dersom jeg ikke synten om det så synes jeg at han burde respektere det og la det være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå