Gå til innhold

I helgen starter fødselen ... !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jaggu ikke forundret meg.. Fortsatt 21 dager til termin.. Men mannen reiser avgårde på jobb i morgen tidlig og kommer hjem mandag ettermiddag.. Han kan jo komme hjem på et par timer tenker jeg.., men ville jo vært typisk egentlig.. Hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kanskje vi møtes på føden da...

Jeg vil nemlig i fødsel NÅ :P

Skrevet

hehehe:)) høres ut som du er liiiiiiiitt lei? men samtidig ikke heelt klar for å føde RIKTIG enda??? hihi:)

drømmen min er å føde ca 3 uker før, for er møkka lei alleredde jeg! (men er jo litt ambivalent må jeg inrømme, svinger fra drit-lei, til at alt er fint og hærlig) bare det at drit-lei`ene varer lengre og lengre, og alt-er-fint-og-hærlig`ene blir kortere og kortere :P

men om han kan komme på to timer, så er det jo ikke farlig? eller frykter du en kjapp fødsel?

Skrevet

Det stemmer nok.. hehehe.. Egentlig ganske så lei.., men allikevel langt ifra klar for fødselen.. Følelsan slit i mæ.. haha.. :P

Neida.. Ikke farlig i det hele tatt.. Brukte 17 timer sist gang.., og nå kan vi være på sykehuset iløpet av 3 timer tenker jeg.. =)

Skrevet

jeg er også til tider veldig klar for å få ut denne lille klumpen, men innimellom synes jeg det er helt fint at ho er der.. har 34 dager igjen til termin, men ho ligger fortsatt i sete, så skal på sykehuset på ny sjekk/samtale til uka. Så det kan jo hende jeg er heldig å får ho ut nå i slutten av april..... Hadde vært deilig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...