Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Hadde jaggu ikke forundret meg.. Fortsatt 21 dager til termin.. Men mannen reiser avgårde på jobb i morgen tidlig og kommer hjem mandag ettermiddag.. Han kan jo komme hjem på et par timer tenker jeg.., men ville jo vært typisk egentlig.. Hmm...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Hehe, kanskje vi møtes på føden da... Jeg vil nemlig i fødsel NÅ
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 hehehe:)) høres ut som du er liiiiiiiitt lei? men samtidig ikke heelt klar for å føde RIKTIG enda??? hihi:) drømmen min er å føde ca 3 uker før, for er møkka lei alleredde jeg! (men er jo litt ambivalent må jeg inrømme, svinger fra drit-lei, til at alt er fint og hærlig) bare det at drit-lei`ene varer lengre og lengre, og alt-er-fint-og-hærlig`ene blir kortere og kortere men om han kan komme på to timer, så er det jo ikke farlig? eller frykter du en kjapp fødsel?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2009 Det stemmer nok.. hehehe.. Egentlig ganske så lei.., men allikevel langt ifra klar for fødselen.. Følelsan slit i mæ.. haha.. Neida.. Ikke farlig i det hele tatt.. Brukte 17 timer sist gang.., og nå kan vi være på sykehuset iløpet av 3 timer tenker jeg.. =)
Gjest Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 jeg er også til tider veldig klar for å få ut denne lille klumpen, men innimellom synes jeg det er helt fint at ho er der.. har 34 dager igjen til termin, men ho ligger fortsatt i sete, så skal på sykehuset på ny sjekk/samtale til uka. Så det kan jo hende jeg er heldig å får ho ut nå i slutten av april..... Hadde vært deilig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå