........... Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Har du en slik bukse liggende som du vil selge til meg,kan godt være en annen vask(farge) Finnes også en modell som heter sammy ebba,den kan også være interessant for meg,send pm om du kan hjelpe meg http://www.onlyshop.co.uk/shop/only-ebba-ro-700-42473p.html
Ajam Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Jeg har faktisk den Ebba jeans. Er ganske så lik i vasken som vist på bildet. Når du sier str mener du da tommer i livet eller kles str som tilsvarer small? Str i buksa er 32 i livet og 34 i lengden. Den er ganske smal i livet, og begynner å bli litt trang til meg.. Men hvorfor bestiller du den ikke direkte fra web shoppen? (jeg fant ikke ut hvor jeg kan sende PM)
........... Skrevet 10. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2009 De går jo etter slike str.....32/34/36/38... Så hvis din er 32 etter disse str,blir den for liten ja :/ Det er en dansk nettside,tror ikke man kunne bestille til Norge :/
♥Cherrypie♥ Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Men de har den på Only da.. hvorfor ikke dra dit?
Gjest Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Jeg har den, og i riktig størrelse, men vil beholde den selv. Hvorfor kjøper du den ikke i butikken?
........... Skrevet 10. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2009 Fordi jeg bor 14mil unna nærmeste butikk der de selger den... Og sjeldent er der,så da tenkte jeg at noen av dere dibbere kanskje hadde en slik bukse liggende,og kunne selge den til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå