Twintipp og himmelblå Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 som tydeligvis er i analfasen:p Hva gjør dere? Estinkverer? Han er akkurat blitt 3 år, og det med bæsj, promp og fis er ustyrtelig morsomt.. Typiske gjengangere: Hva vil du ha på brødskiven din? - Bæsj, mamma..*rulle seg rundt på gulvet og le seg ihjel* Istad smurte jeg faktisk på hapå og sa, Værsågod, her en brødskive med mammas bæsj! Ble en smule betenkt da ja.. (han har aldri spist sjokoladepålegg). Vi prøver å overse det, men både mannen og jeg sliter noe veldig med ikke å le selv.. Mest fordi han har hatt vanvittig morsomt ansiktsuttrykk.. Var ikke særlig festlig på fjellet hvor han bedyret at det luktet fis av pappa, høyt og tydelig i butikken... At mamma promper osv. osv. osv. Tips?? Takk.
erteposen + 4 Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Jeg hadde peanutt smør på skiva og serverte det som bæsj. Da var det ikke såååå morsomt lenger. Det er jo ikke så mye å gjøre med, men det er vel greit å ikke le av barna slik de fortsetter. Vanskelig:) Vi kaller det doprat, og sier at det kan han tulle med sammen med kompiser (og det gjør de til gagns) og at voksne ikke synes det er morsomt. Jeg trodde min 4,5 åring var over det, helt til han hadde overnattingsbesøk og de snakket om bæsj hele kvelden inne på rommet. Du har bæsj i hodet!!! DU har tiss i hodet!! osv.
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2009 Hehe, *ler*, "godt" å høre at det er lere med dodiagnosen:)) Den med doprat var fin da! Den skal jeg forsøke... At han kan gå på do å snakke slik.. Og at vi voksne ikke synes det er det granne morsomt..*ljugakors*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå