Gå til innhold

vogn som tar liten plass i bagasjerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tips og erfaringer de kan dele?:) en som ikk er så står sammenslått... vil ha en som brukes fra nyfødt og oppover...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvilken bil du har da.

Men, et lite tips når du er på vognkjøp er å spørre om å få ta med vognen ut til bilen og se hvor stor plass den tar. Så sant dere ikke er midt inne i et digert kjøpesenter så er de fleste behjelpelige med det.

Skrevet

Jeg synes den vognen vi har valgt (skal kjøpe) ble liten sammenslått i hvertfall, det er en Emmaljunga Nitro City, den er i tillegg utrolig lett i vekt og jeg kunne både løfte den opp og slå den opp igjen med kun en hånd, noe jeg ble litt imponert over, praktisk om man har en baby på armen samtidig.

Med bagdelen på tror jeg det fleste vogner tar litt plass sammenslått, og denne, men det er jo enkelt å klikke den av da og legge dem i bilen seperat om det trengs.

Skrevet

Vi har kjøpt en TFK Joggster Twist, og den er kjempeliten sammenlagt:) Og den har stor bag og romslig sportsdel, så jeg håper å bruke den leeenge, hvertfall til tulla er 3 år. Det er en 3-hjuling m svingbart/låsbart forhjul, luftdekk og skivebremser m brems på rattet, så den skal bli bra å gå lange turer med i sommer:)

Baggen må av når den skal slås sammen da, men det er gjort med et enkelt håndgrep, og det er enkelt å slå sammen/opp igjen vogna med et håndgrep. Prøv i butikken før du handler. Senere når du bruker sportsdelen, er jo den fast i vogna hele tiden.

De har vognen hvertfall på Babyshop, og sikkert mange andre steder også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...