Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Og kona hans er dibber. Han sa ingen ting om det, men jeg kjente igjen dama pga ting jeg har lest her. De har ganske mange barn og de bor der hun har skrevet at de bor og i samme type leie leilighet. Viste ikke at han var gift før jeg hadde hatt han til sengs, brydde meg egentlig ikke heller, men nå føler jeg at jeg har gjort noe galt siden denne dama opplagt stoler på mannen sin. Vi skal møtes igjen til uka i byn, men nå vet jeg ikke helt om jeg vil lenger. Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Hadde ikke giddi å innledet noe opplegg med en gift mann. Ha litt selvrespekt. Skaff deg en ryggrad.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Ta mitt råd, HI. Hvis du bare er ute etter sex er en gift mann perfekt. Du slipper noen forpliktelser og har han mange barn syntes han det bare er gull og komme til deg. Nei, nyt livet. Det er hans problem at han er gift, ikke ditt.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Må jo føles nedverdigende for deg da at han brukte så mye tid på å snakke om familien sin når han var sammen med deg. Siden du greide "kjenne igjen" kona hans her inne må han jo ha utbrodert ganske mye detaljer.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Tja, det var litt tilfeldig at jeg kjente igjen kona. Det er nemlig noe ganske spesiellt hun er kjent for her inne og snakket skjedde før vi hadde sex. Nei, jeg følge meg ikke nedverdiget. Jeg følge meg sett, jeg følge meg verdifull og vi hadde knall god sex.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Hahaha, er du ute etter å gjøre en dibbers liv kjipt i kveld da? Tror det er fælt få som tror på denne gitt, den du prøver å henge ut hadde sikkert mannen sin hjemme i går kveld fullt opptatt med klesvasken etter alle barna, men lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Du må være her inne veldig mye. Jeg vet ingen her som er "kjent" for noe spesielt som ingen andre her også gjør.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 Synes det er rart dere ikke tar mer hensyn jeg? Tenker dere ikke på hvordan dere selv ville opplevd det om mannen deres/faren til deres barn hadde en elskerinne bak deres rygg? Jeg er enig i at det er mannen sitt hovedansvar, men det går an å ta litt ansvar selv også. Vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #9 Skrevet 9. april 2009 Hallo, skjønner du ikke at dette er et tulleinnlegg?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #10 Skrevet 9. april 2009 Jeg vet det ikke var min mann, lol, og jeg jo da.... noen har gitt så mye av seg selv at de mulighens kan kjennes igjen. Syntes ikke du skal møte han igjen. Finn deg en som er fri og frank som ikke driver å lyver for folk, sånn som denne mannen gjør for kona si.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #11 Skrevet 9. april 2009 På meg høres det ut som om du vil at kona skal finne det ut da, siden du hinter så veldig her inne om dette!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #12 Skrevet 9. april 2009 Snakket skjedde før dere hadde sex og likevel visste du ikke før etter sexen at han var gift? Ja, det hang jo på greip... NOT *lol*
Miss Misantrop Skrevet 9. april 2009 #13 Skrevet 9. april 2009 Jeg syntes det virker som om du vet hva som er rett og galt. Ingen liker vel å ødlegge et hjem med mange barn for noen gode stunder?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #14 Skrevet 9. april 2009 Noen som er alene og seksuelt frustrert som prøver å få i gang en krangletråd her? *hehe* Good luck.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #16 Skrevet 9. april 2009 Du tror da vel ikke at HI kommer med flere detaljer? Dette er jo et typisk tulleinnlegg hvor noen legger ut litt informasjon som er så generell at omtrent hvem som helst som er usikker kan kjenne seg igjen og så setter HI seg tilbake og ser om tråden utvikler seg slik at hun får litt underholdning ut av det.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #18 Skrevet 9. april 2009 hehe var det ikke for litt siden ei som la ut innlegg om at mannen betalte bidrag. også 2 min etter legger mannen ut en tråd om at kona har merket det, også legger kona ut en tråd om hun visste ikke at han hadde barn, også legger han ut en tråd om noe annen igjen. dette ble kanskje litt surrete skrevet, men dere husker vel det. tipper dette er samme tragiske greier siden tydelig hvis så har denne gifte mannen skrevet et innlegg om hvor tragisk denne dama var. altså hi i denne tråden. patetisk, tragisk og teit.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #19 Skrevet 9. april 2009 Hehehe.. den må du lenger ut på landet med
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #20 Skrevet 10. april 2009 Ok, så det er ditt dåse hår han hadde mellom tennene altså. hihihi
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #21 Skrevet 10. april 2009 Dette er så oppdiktet som det kan gå an. Skrevet av en dame med god fantasi, og et ondsinnet hjerte for å så splid hos en dame i et usikkert forhold. Og dem er det ganske mange av her inne. Håper ingen går på denne her, og mistenker mannen sin for utroskap pga HI`s ville, onde fantasi. God Påske!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #22 Skrevet 10. april 2009 dette er nok bare tull.kl23.39 har en mann tilsvarene innlegg.han hadde sex med en kjerring som er mye på dette forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå