Endelig_mamma<3 Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 vet ikke om det er armer, bein eller andre kroppsdeler, men den lille i magen driver å knuffer, vrir.. rett og slett romstrerer nede ved skambenet... det er så sykt ubehagelig og noenganger er det så kraftig at det er vondt, jeg får et sånn støkk.. har hatt det en stund, men merker at han begynner å bli større og har fått større muskler;), for bevegelsene er kraftige... Selv om jeg sier han skal gi seg, så har han ikke lært seg å høre på morra si.. frekken.. hihi. Er jo bare i uke 32, så dette kan jo bli moro etterhvert.. bare han ikke brekker benet der... auuuu!
Ketisi Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Takk du er ikke alene.... det ser ikke klokt ut når jeg studerer maven, skulle tro babyen prøver å komme seg ut gjennom maveskinnet. Og VONDT, tydelig mer størrelse og kraft i h*n nå. Kjenner dessuten mer av bevegelsene, ikke bare korte støt. Om du skjønner. Håper bare min baby ikke gjør som sin mor....jeg brakk ribben på min mor to uker før fødsel....
Endelig_mamma<3 Skrevet 9. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2009 Korte støt er det i hvertfall ikke og hva med denne plassen som liksom skal bli minder.. han har jo den plassen å bevege seg på kjennes det ut som... skulle tro han driver å øver seg til svømmeknappen. Får litt ailien fornemmelser når jeg studerer magen, DET er noen der inne som prøver å komme ut på feil sted... MANGE som får brista ribben eller brekt et mot slutten, det er ikke drømme situasjon det når man skal ligge å trykke.. uff.. Din mor "ønsker" kanskje det av den lille i magen din.. hehe.. da får du igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå