Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Jeg har termin i morgen, og var sammen med mannen min nå nettopp. Bare utvendig stimulering, men det kom kanskje 0.5 L vann da jeg.. kom. Er kjempe flau, og bekymret. kan det være forstervann? Urin? noe annet? Har aldri skjedd tidligere - og tør ikke ringe jordmor.. Åh!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Ring på føden du.. Tror dei har fått verre spørsmål enn det!! Og korfor er du flau? Var jo berre mannen din..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Ikke peiling jeg, men vannet mitt gikk også i forbindelse med sex, kom ikke så mye i starten, men det gikk litt og litt de neste timene! Kommer det mer er det sikkert fødsel på gang, og du burde ringe jordmor. Og det er da ingenting å være flau over, du er gravid og rare ting skjer med kroppen
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Hvis du lekker fostervann så vil det lekke hele tiden. Ta på deg et truseinnlegg å se.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Vannet gikk på meg også etter sex.. "poppet" litt ekstra i det han satte inn siste støtet, og jeg trodde først det var sæd som rant ut etterpå. Skjønte etterhvert at det neppe var en liter sæd, og fikk rimelig panikk :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå