kokelimonke Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Har følt meg så rar i kroppen i kveld, begynte å lure på om jeg brygget på noe, men så leser jeg om alle dere fødeklare som håper på hjelp fra fullmånen og da gikk det opp et lys for meg!! Hehe, finnes ikke alternativ egentlig, men husker det fra sist svangerskap og, at jeg merket det noen ganger.. Rastløs og urolig i kroppen. Noen flere som merker noe til månen?!
Maia&Mathias <3 Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Håper jeg merker noe, men vet ikke om det bare er innbildning da.... Har hatt murringer og tak i de siste 3 dagene og igår gikk slimproppen + at jeg er 5 dager på overtid, så håper virkelig at denne kvelden er KVELDEN der ting skjer!! Kanskje vi blir noen stykker som blir sittende utover natta??
to_tette? Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 hmm, si det.... jeg fødte da det var fullmåne første gang da, men jeg hadde også mens-termin den dagen. (10 dager før UL-termin) -Så jeg trodde veldig på at det kom til å skje den fullmånehelga da, og sa ifra til samboer en uke før fødselen når det kom til å skje.. hehe (men fjompen hørte ikke etter da, så han var jo ikke forberedt i det hele tatt... akkurat nå merker jeg ikke noe tror jeg.... om noe er jeg litt roligere i kroppen. -Kanskje det er stille før stormen har gått 37 uker, så skal jo ikke føde på noen uker enda håper jeg
kokelimonke Skrevet 9. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2009 Krysser fingrene for at månen hjelper alle dere fødeklare, og spesielt dere som er på overtid! Jeg gikk to uker over sist, og husker hvor forferdelig lang den siste tiden var... Jeg har en stund igjen, termin i juni, så håper denne lille holder seg der inne litt til, men er litt spent på nattesøvnen gitt =O
mamsen+lillegutt*på overtid* Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Har termin i morgen, så jeg sitter å håper på at det skjer noe. Har merket svake svake murringer i magen, litt i ryggen, men det har jeg gjordt i flere dage. Kvelden og natten er enda ung så jeg krysser fingrene for meg selv og seff for dere andre også.
april-nurk på vei=) Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 har merket meg denne fullmåne-datoen pga fødte ved fullmåne forrige gang=) men da gikk vannet. Har faktisk hatt murringer og småvonde kynnere i hele dag og i går, men uregelmessig. Så får se hva som skjer..18dgr til ul termin og 11dgr til menstermin..men rart om fullmånen skulle påvirke begge fødslene mine=)
Linnemy og prinsessen Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Jeg ser på nattens fullmåne som mitt siste håp! Er 12 dager over termin og har time til igangsetting lørdag morgen, men vil jo helst at ting skal starte av seg selv Natt til i dag begynte så smått riene å komme, men de dabbet selvsagt av utover dagen...Merker at det kanskje er noe på gang igjen nå. Krysser alle fingre og tær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå