Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Begynte på p-piller igjen i høst, men har blødninger i hytt og pine, så nå er jeg dritt lei. Har prøvd å bytte merke, men det hjelper ikke. Gikk på p-piller i 8 år får vi fikk første jenta, og da hadde jeg aldri noe problemer med sånt. Vi skal ikke ha flere barn (har to), så nå er jeg altså i gang med pilla igjen. Vurderer nå andre alternativer, og tanken på hormonspiral har streifa meg. Er egentlig ikke så veldig keen på å putte noe "oppi der", men tror det er en av få muligheter. Noen som har erfaring med det som de kan dele med meg? Evt tips om andre ting?
Mille** Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Jeg blødde de 3 første mnd etter innsetting, det var noe dritt! Fikk så regelmessige blødninger, hadde vel en syklus på 28 dager. Hadde jo håpet å slippe mensen, så det var jo også noe dritt! Gubben merket at det var noe oppi der, det var jo også noe dritt! Hehe....så jeg fjernet den og gubben "kappet strengen", det funker kjempefint!! ;o)
Gjest Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Jeg satte inn i begynnelsen på februar og har fått et nytt og bedre liv rett og slett. Sleit med lang og vond mens, mye blødninger som gjorde meg utilpass sosialt og direkte blodfattig i tillegg til tross for jerntilskudd. Pluss at jeg var livredd for å bli gravid, så det ødela jo litt for gleda ved sex også... Nå har jeg kun en liten spørblødning der jeg tidligere hadde 12-14dagers menstruasjon, ikke menssmerter...og føler meg helt trygg i forhold til graviditet, for jeg har 3 barn og studerer..ingen planer om å få flere for å si det slik. Var ikke vondt å sette den inn heller, jeg tok 1g paracet og 400mg ibux før jeg skulle sette den inn, kjente kun mildt ubehag. Anbefaler den varmt, verdt et forsøk!
Gjest Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Legen min stussa forresten trådene litt, så samboeren merker ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå